Skip to main content

Hallo,

Ik heb onlangs een sim-only abonnement bij KPN afgesloten voor 2 jaar. In mijn contract staan maandelijkse kosten van €17,50 (19 euro 10GB, 1 euro onb. min/SMS, -2,50 euro hussel korting). Echter, als ik bij Mijn KPN naar mijn abonnementsgegevens kijk, staat daar €20,00 (€22,50 - €2,50 korting). Dit klopt natuurlijk niet, kunnen jullie dit aanpassen?

Groet,

Robert

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @RobertvSt,

Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Zou de eerste factuur eens afwachten, ik denk namelijk dat jou abonnement 22.50 kost en je daar doorlopend 2.50 korting op krijgt, dus 20 euro, de Hussel korting, als je die hebt geactiveerd komt daar niet te staan en gaat er ook nog af, kom je op die 17.50 uit.

kijk wel goed naar de eerste factuur, kan namelijk zijn dat je meer betaald omdat begin datum en factuur datum bij KPN niet altijd gelijk lopen en je een langere periode betaald.


Ik heb vandaag achter de klantenservice aangebeld, die hebben mij geholpen. De husselkorting was daar inderdaad nog niet verrekend!