Skip to main content

KPN heeft mijn maandbedrag verhoogt. kan ik nu mijn abonnement opzeggen en overstappen naar een goedkopere provider?

Hallo @Janpietenklaas ,

KPN heeft de tarieven niet onlangs verhoogd. Mogelijk heb jij wel extra maandelijkse kosten door een wijziging van jouw belminuten of GB's. Of je hebt eenmalig extra kosten door bv bellen naar een land buiten de EU. Of bv door een eenmalige aankoop van iets. (zie dan de specificatie bij de factuur.) Maar dat is geen reden om jouw contract te kunnen opzeggen.

Dus je kunt pas opzeggen en overstappen na afloop van jouw afgesproken contractperiode.   


Hi!

 

Ik denk dat je doelt op inflatiecorrectie. Hierdoor ben je niet contract vrij en kan je niet opzeggen. 


Hi!

 

Ik denk dat je doelt op inflatiecorrectie. Hierdoor ben je niet contract vrij en kan je niet opzeggen. 

Dat was per 1 oktober 2023, alweer bijna vier maanden geleden. Maar inderdaad: ook dat is geen reden om te mogen opzeggen. 


Hi!

 

Ik denk dat je doelt op inflatiecorrectie. Hierdoor ben je niet contract vrij en kan je niet opzeggen. 

Dat was per 1 oktober 2024, alweer bijna vier maanden geleden. Maar inderdaad: ook dat is geen reden om te mogen opzeggen. 

Je loopt wat hard van stapel 😉


HaHa, aangepast….Â