Skip to main content

Hey KPN,

Ik heb een contract afgesloten waarmee ik 25,- per maand zou moeten betalen. Dit staat ook in de bevestiging die ik destijds heb ontvangen, maar ik betaal nu ineens 32,50 per maand of zelfs nog meer? Hoe kan dit nou?

Hallo @lvnzrn 

Wat voor een abonnement is dat? Wellicht mobiel met unlimited data? Heb je ook KPN internet thuis? Dan mis je zo te zien de Hussel KPN mobiel korting van €7,50 die je krijgt bij het combineren met Internet Thuis.


Hi @RBxx , yes dat klopt inderdaad! Ik heb ook KPN Internet thuis en nu je het zegt denk ik inderdaad dat die hussel korting mist!


Duidelijk, kijk dan of je dat nog moet aanmelden. Bij mij ging dat automatisch, maar je kan het hier controleren:  https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm  en alsnog regelen.


Het aanmelden lukt helaas niet, maar ik denk dat dat inderdaad het probleem is. Vervelend zeg, ging al jaren goed, maar nu toch echt even balen zo.


Die klacht bij aanmelden hoor ik de laatste tijd wel vaker helaas. Dan moet een KPN medewerker je daarbij helpen. Je kan bellen met 0800-0402, maar daar is regelmatig een flinke wachtrij. Of je wacht hier op de reactie van een KPN moderator, maar dat kan meerdere dagen duren. Het is overal druk...


Hoi @lvnzrn, het klinkt inderdaad alsof de Husselkorting niet actief is. Het aanmelden via de link die Ruud gaf ging niet begrijp ik. Op je profiel zie ik geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Is het telefonisch gelukt? Zo niet kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan.


Hoi Jasper, waar kan ik dit aanpassen? Ik kom er niet helemaal uit namelijk. 


Het invullen van de gegevens is zo te zien wel gelukt @lvnzrn 🙂

Ik heb daarmee meteen voor je gekeken en Husselvoordelen waren nog niet geactiveerd voor de abonnementen. Dat heb ik nu voor je gedaan en de korting hierbij geactiveerd voor jouw mobiele abonnement.