Skip to main content

Ik heb via de microsoft store een maandelijkse afschrijving die ik wil blokkeren. Ik heb geen inzicht om wel microsoft account dit gaat. Hoe kan ik dit achterhalen en kan ik via kpn de betaling stopzetten.

 

Alvast bedankt.

Hoi @Jurgen123 . Ik doe de aanname dat dit dan op je KPN factuur staat?

Hier lees je alles over op onze kennispagina:

 


Ik heb via de microsoft store een maandelijkse afschrijving die ik wil blokkeren. Ik heb geen inzicht om wel microsoft account dit gaat. Hoe kan ik dit achterhalen en kan ik via kpn de betaling stopzetten.

 

Alvast bedankt.

MS abonnementen op bijv. apps of games kun je stop zetten door in te loggen op je MS account. Daar kun je zien welke abonnementen je hebt en daar moet je lopende abonnementen beëindigen. 


Hoi @Jurgen123 . Ik doe de aanname dat dit dan op je KPN factuur staat?

Hier lees je alles over op onze kennispagina:

 

Hoi,

 

Dit staat inderdaad op mijn KPN factuur. Echter staat er niet bij om welk microsoft account dit gaat. En ik weet ook niet met wel.account ik destijds deze aankoop heb gedaan. Dus ik wil graag weten met welk microsoft account dit gelinkt is. En ik wil graag dat de betaling geblokkeerd wordt.

 

Ik hoor graag wat ik kan doen.

 

 


Dat kan en mag ik niet zien, @Jurgen123 .  Alles wat KPN hier faciliteert is dat de het abonnement op onze factuur staat.  Het gaat KPN uiteraard niks aan wat voor abonnement.

Dit zal je zelf moeten achterhalen. In de link staan tips hoe je hier achter kunt komen en hoe je het kunt stopzetten. 


Waarvoor worden die kosten in rekening gebracht?

Hoeveel Microsoft accounts heb je?