Skip to main content

Ik betaal maandelijks voor mijn e-mailadres €7,50 

Ik heb tv internet en mobiel abonnement bij KPN.

Klopt dit?

Hallo @Marijke 1952 , dat is niet gebruikelijk, maar ik ken de achtergrond niet, morgen even bellen met 0800 0402.

Succes 


Hi @Marijke 1952, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad niet gebruikelijk. Ben je in het verleden bij ons weggegaan en heb je destijds je e-mailadres behouden tegen betaling? Dat is namelijk de enige manier om een dergelijk e-mail only abonnement af te nemen. Aangezien je nu weer internet bij ons hebt moeten we dit weer onderbrengen onder je internetabonnement. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de e-mailadressen invullen die behouden moeten worden. 

Ik hoor graag van je. 


 


Hi Alex,

Inmiddels opgelost. Foutje van KPN winkel.

Nog een vraagje: Vorige bewoner van mijn nieuwe appartement had Ziggo, ik heb gehoord dat er dan een monteur nodig is om een nieuwe kabel te trekken. Klopt dit?

 


Hi Alex,

Inmiddels opgelost. Foutje van KPN winkel.

Nog een vraagje: Vorige bewoner van mijn nieuwe appartement had Ziggo, ik heb gehoord dat er dan een monteur nodig is om een nieuwe kabel te trekken. Klopt dit?

 

Hallo @Marijke 1952 als je reeds een fatsoenlijk IS/RA-punt of glasvezelaansluitpunt hebt, kun je de modem/router van KPN zo aansluiten met de bijbehorende kabel.

Kun je eens een foto plaatsen van het aansluitpunt van KPN?

 


Hi Alex,

Als ik in mijn nieuwe appartement ben zal ik een foto maken.

alvast bedankt voor je reactie


Hi Alex,

Inmiddels opgelost. Foutje van KPN winkel.

Nog een vraagje: Vorige bewoner van mijn nieuwe appartement had Ziggo, ik heb gehoord dat er dan een monteur nodig is om een nieuwe kabel te trekken. Klopt dit?

 

Hangt inderdaad totaal af van de situatie. Ziggo levert over een andere kabel dan KPN. 

Hi Alex,

Als ik in mijn nieuwe appartement ben zal ik een foto maken.

alvast bedankt voor je reactie

Graag, dan hebben we een beter beeld van de situatie. 


Hi Alex,

Hierbij de gevraagde foto van het aansluit punt van de tv in mijn nieuwe appartement

Ik hoor je graag

grt


Dit is inderdaad een Ziggo aansluiting, hier leveren wij niet op. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hi Alex,

Ik heb mijn KPN profiel ingevuld.

Ik hoor je graag

grt

 


Dankjewel, ik stel voor om een installatiemonteur je kant op te sturen. Dit is overigens kosteloos. Zal ik het voor je alvast inplannen? Je krijgt dan een e-mail met een link waarmee je de datum zelf kunt wijzigen. 


Hi Alex,

Fijn als je een installatiemonteur kan inplannen.

Ik hoor het graag van je.

Alvast bedankt voor je fijne hulp

grt Marijke


Hi Alex,

Fijn als je een installatiemonteur kan inplannen.

Ik hoor het graag van je.

Alvast bedankt voor je fijne hulp

grt Marijke

Dankjewel Marijke, zoals zojuist afgesproken neemt de technische afdeling binnen 3 dagen contact met je op. 

Hou je me hier even op de hoogte? Mocht het niet goed gaan, dan kan ik altijd nog ingrijpen. 


Hi Alex,

Er is voor as vrijdag een monteurs afspraak gemaakt.

Weet de monteur dat het gaat om vervanging Ziggo aansluiting gaat?

Zodat hij kabel en dergelijke bij zich heeft?

Ik hoo je graag

Grt Marijke

 


Hi Alex,

Er is voor as vrijdag een monteurs afspraak gemaakt.

Weet de monteur dat het gaat om vervanging Ziggo aansluiting gaat?

Zodat hij kabel en dergelijke bij zich heeft?

Ik hoo je graag

Grt Marijke

 

Hi @Marijke 1952 als je slim bent (en dat ben je ongetwijfeld) vertel je ook even aan Alex dat je graag kabels getrokken wilt hebben. Dat kan altijd door de kabelbuis van Ziggo, maar dat kan niet altijd als die kabelgoot dicht zit. (De kabel die er nu inzit is nogal dik in verhouding van wat KPN gebruikt en dan moet die er dus uit). Zit er een telefoonaansluiting in de buurt van de TV, dan kan de kabel daar best langs worden getrokken. 

Je betaald dan de materiaalkosten, je moet wel een grote woning hebben als dat meer dan 10 Euro gaat bedragen, Het kan ook best zijn dat als het erg weinig is de monteur zegt: “Laat maar zitten”.


Dank voor je reactie!


@Marijke 1952, voor de monteur is de aansluiting van Ziggo niet relevant, daar komt hij verder niet aan. Deze zou je eventueel in de toekomst nog nodig hebben. De monteur gaat op zoek naar de KPN aansluiting en deze in orde maken.  @dommeke legt dit goed uit, het doortrekken via de huidige goot, mocht dit mogelijk zijn. Materiaal heeft de monteur standaard bij zich, hij zal bekijken wat er moet gebeuren, wat er mogelijk is en eventueel meerkosten met je bespreken mochten deze er zijn. 


Hi Alex,

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan as vrijdag.

Ik hou je op de hoogte.

Dank voor je reactie!

grt Marijke


Hi Alex,

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan as vrijdag.

Ik hou je op de hoogte.

Dank voor je reactie!

grt Marijke

Graag. 


Hi Alex,

Een beetje trage reactie mijnerzijds….de KPN monteur was een toppertje!

Alles wekt en hij was zo klaar.

Dank voor jouw hulp.

grt. marijke


Hi Alex,

Een beetje trage reactie mijnerzijds….de KPN monteur was een toppertje!

Alles wekt en hij was zo klaar.

Dank voor jouw hulp.

grt. marijke

Super! Fijn om te horen en uiteraard graag gedaan.