Skip to main content

Beste,

Wij hebben maanden problemen gehad met ons internet. Deze zijn eindelijk verholpen maar middels de website kom ik niet verder om hier een vergoeding voor aan te vragen.

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Hi @Skipje83, wat jammer zeg dat het internet maandenlang niet naar wens is geweest 🙁

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hoi maja,

Gegevens zijn aangevuld 

Groet,

Deborah 


Bedankt @Skipje83!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet heel veel wijzer wordt van wat ik in de systemen terug vind, dus ik heb een aantal aanvullende vragen voor je 😬

  • Niet één monteursafspraak zie ik terug, maar wel 5. Echter lijkt er alleen bij de laatste ook daadwerkelijk iemand langs te zijn gekomen. Klopt dat of heb je meerdere monteurs over de vloer gehad?
  • Heb je de monteursafspraken online ingepland of is dat gedaan via iemand van de klantenservice? Ik zie geen notities van collega's rond de periode van de afspraken, dus ik gok het eerste maar wil het wel graag even zeker weten
  • Je hebt eerder dit jaar een vergoeding van 2 maanden aan abonnementskosten gehad omdat je gedoe had met de verbinding, was dat hetzelfde probleem als nu of is het in tussentijd goed/beter geweest?
  • Op welk moment is de storing ontstaan die nu door de monteur verholpen is?

Hoor het allemaal graag!

 


Hi maja,

Dit is een nieuwe melding. Want we hebben helaas weer last gehad nadat het even opgelost leek te zijn en wij de compensatie is ontvangen. We hebben daarom wederom een melding gemaakt en toen zijn er inderdaad via de monteur zelf afspraken ingepland. Ik kreeg steeds een mail.

Ik heb de monteur vele malen over de vloer gehad. Ik denk inderdaad een keer of 5. Totdat de oorzaak gevonden was.

Ik heb 23 juni weer de eerste melding gemaakt telefonisch.

Groet,

Deborah 

 

 


Hi maja,

Dit is een nieuwe melding. Want we hebben helaas weer last gehad nadat het even opgelost leek te zijn en wij de compensatie is ontvangen. We hebben daarom wederom een melding gemaakt en toen zijn er inderdaad via de monteur zelf afspraken ingepland. Ik kreeg steeds een mail.

Ik heb de monteur vele malen over de vloer gehad. Ik denk inderdaad een keer of 5. Totdat de oorzaak gevonden was.

Ik heb 23 juni weer de eerste melding gemaakt telefonisch.

Groet,

Deborah 

 

 

 

Ok duidelijk, bedankt voor de verdere uitleg 🙂

Ik zal dan de abonnementskosten vanaf 23 juni tot en met de laatste monteursafspraak gaan vergoeden, die zie je terug op je volgende factuur!