Skip to main content

Helaas ontvang ik al maanden onterechte facturen voor internet en tv. Ik ben al vanaf november 2023 geen klant meer. Keer op keer facturen. Keer op keer contact met medewerkers en iedere keer wordt mij beloofd dat het opgelost is. 

Morgen wordt er weer 93 euro afgeschreven, opnieuw storneren en maar weer wachten op een oplossing. Vandaag zou ik ook weer teruggebeld worden, vanwege het contact van gisteren 19 juni. Helaas niets.

 

Zeer, zeer slechte administratie. Ben benieuwd of ik nu wel een keer serieus genomen wordt met dit bericht... 

Kun je dat storneren niet overzetten naar blokkeren dan merken ze het vanzelf wel. Of kan dat niet?


Hallo @Leroyd24, welkom! Storneren is vaak een slecht idee, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je zo'n flink bedrag niet wilt/kunt missen. Ik begrijp dat je al vaker contact met 0800-0402 hebt gehad? En heb jij ook een bevestiging ontvangen dat het daadwerkelijk opgezegd is? Via de community kan ik geen abonnementen opzeggen, maar ik kijk wel graag even met je mee. Vul je je profiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Hallo @Leroyd24, welkom! Storneren is vaak een slecht idee, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je zo'n flink bedrag niet wilt/kunt missen. Ik begrijp dat je al vaker contact met 0800-0402 hebt gehad? En heb jij ook een bevestiging ontvangen dat het daadwerkelijk opgezegd is? Via de community kan ik geen abonnementen opzeggen, maar ik kijk wel graag even met je mee. Vul je je profiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 

Ik zou afgelopen vrijdag al teruggebeld worden door jullie. Helaas tot op heden nog niets gehoord en vandaag verwacht ik ook niets. Ook al is het een slecht idee, elke maand afschrijven is schandalig. Meerdere bevestigingen gehad van het opzeggen. 


Heb je inmiddels al wel iets van ons vernomen? Zo niet, vul dan toch even je profiel aan, zodat ik met je mee kan kijken. Je mag natuurlijk ook contact opnemen met ons via Facebook of X, als je dat liever wilt. 


Heb je inmiddels al wel iets van ons vernomen? Zo niet, vul dan toch even je profiel aan, zodat ik met je mee kan kijken. Je mag natuurlijk ook contact opnemen met ons via Facebook of X, als je dat liever wilt. 

Helaas nog steeds niets vernomen. Ik storneer alles. Het speelt al meer dan een half jaar, zeer slechte service en afspraken niet nakomen zijn jullie al helemaal goed in. Ik hoef geen contact op een andere manier. Jullie hebben afgesproken mij te bellen, niet andersom. 


@Leroyd24 ik begrijp van moderator @Marcia van KPN  omdat men niet weet wie je bent en heb je inmiddels je profiel ingevuld, zoniet dan blijft het voor jou door rommelen 


Reageer