Skip to main content

Op 24 mei e-mail kpn gehad dat ik wedstrijdkaarten had gewonnen voor wedstrijd Feyenoord-Vitesse van 28 mei. Ik opende de link maar daar zat maar 1 kaartje bij. Gebeld op 25 mei naar kpn. Zouden het dezelfde dag nog regelen dat ik nog een kaartje erbij zou krijgen (je wint nooit 1 kaart). Nooit meer iets gehoord…. Wanneer krijg ik bericht hierover? Wedstrijd is natuurlijk wel al lang voorbij. 

Hoi @CVDDL, welkom hier.

Die wedstrijd is inderdaad al een tijdje terug gespeeld. Natuurlijk niet netjes dat je daar niets meer van hebt gehoord? 

Via welke weg heb je de kaarten gewonnen? Seaters? In dat geval wil ik je aanraden om contact op te nemen met Sidekix op: 088 - 6237006.


Dat stond er niet bij. Was mail van service desk kpn. Ik ga het nummer toch maar even bellen. 


Gebeld maar ze verwijzen naar kpn. Kom niet verder zo. 


Ik heb nog even rondgevraagd. Ik kan hier niets meer in betekenen. Hoe graag ik ook wil. Het is te lang geleden en het seizoen in inmiddels ten einde. Het had natuurlijk niet zo mogen lopen. Excuses hiervoor. 


Ik heb gelijk gelijk gebeld toen ik de mail kreeg. Er zou toen iets geregeld worden, wat niet is gebeurd. Gek dat daar dan niks meer mee is gedaan, terwijl de wedstrijd een paar dagen later al was.
Ik neem aan dat ik nog wel een ander cadeau krijg? 


Ik wacht dus nog steeds op reactie van kpn wat mijn cadeau nu wordt. Graag reactie. 


Hoe graag ik ook wil. Ik kan hier niets meer in betekenen. Het houdt hier helaas op. Je had echt meteen nog voor de wedstrijd weer contact moeten zoeken. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, laat ze dan vooral weten. 


Ik belde vrijdagmiddag! In het weekend is kpn niet te bereiken voor dit soort zaken. Hoe en wie had ik dan moeten bellen in het weekend?


Er werd mij vrijdagmiddag aan de telefoon beloofd dat het dezelfde dag nog opgelost zou worden. Daarna kon ik niet meer bellen want weekend. 


Ik belde vrijdagmiddag en mij werd beloofd dat het opgelost zou worden voordat de wedstrijd begint. Dan hoef ik toch niet nog een keer te bellen?