Skip to main content

Ik heb het mail-adres van MijnKPN ID gewijzigd maar ik blijf de mail van KPN en ook van het forum ontvangen via mijn oude adres. Ook na het bellen van de klantenservice, waar ze het adres ook aangepast hebben, komt de mail nog steeds binnen via mijn oude adres. 

Kan dit opgelost worden.

Hallo hier hetzelfde probleem , gister overstap gemaakt naar kpn , maar al steeds bezig geweest met het e-mail veranderen  bij kpn id en krijg dan de melding dat ik binnen 10 min. Een bevestiging krijg per mail , maar niks dus , en mijn mail komt ook binnen op mijn oude adres 🤔

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi en van harte welkom @Lizelore! Het is door de vakantieperiode druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. 

Leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt. Ik lees dat het aanmaken van een KPN ID niet lukte, klopt dat? Hoe staat het er intussen voor? Het kan soms even duren voordat je de mail binnen krijgt. Als het niet lukt, laat het dan vooral weten.


Hoi en van harte welkom @Lizelore! Het is door de vakantieperiode druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. 

Leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt. Ik lees dat het aanmaken van een KPN ID niet lukte, klopt dat? Hoe staat het er intussen voor? Het kan soms even duren voordat je de mail binnen krijgt. Als het niet lukt, laat het dan vooral weten.

Ik ben inmiddels naar de winkel geweest in Tilburg ,die hebben voor mij mijn iPad geïnstalleerd wat  mij ook niet lukte  ,  deze meneer heeft ook nog geprobeerd een e-mail adres voor mij aan te maken maar ook hem lukte het op de een of andere manier niet , om een KPN mailadres aan te maken , dus nu maar met Gmail gedaan  , wat wel werkt maar vind  dit zelf niet erg fijn ,  en blijf nog steeds mail aankrijgen via  oude mailadres van Ziggo , 

maar KPN had beloofd er in te duiken toen ik afgelopen week of zo contact hierover gehad heb met hun, dus hopelijk bellen ze snel , en dan maar ff kijken  hoe het opgelost gaat worden en of ik alsnog een KPN mail adres kan nemen , bedankt voor u reactie , en  ook al is het niet helemaal opgelost , ik wil wel even zeggen dat ik top geholpen ben door de medewerker bij de winkel van KPN👍


@Lizelore Goed om te horen dat je zo fijn geholpen bent in de KPN Winkel! En trek maar aan de bel als je er verder niet uit komt, dan kijk ik naar wat ik kan doen.