Skip to main content

Hallo,

Na opzegging omdat we naar een gebied verhuizen waar KPN mijn diensten niet kan leveren, heb ik alle apparatuur in gebruik teruggestuurd in 1 doos.

Het modem is nu ontvangen verklaard, maar de 2 tv ontvangers niet. Echter heb ik deze inclusief de stroomtoevoer en ab's (netjes met batterijen los) ook in de doos gedaan.

Nu stuurt KPN me een mail dat het modem ontvangen is, maar de tv ontvangers dus niet.

De doos is dus wel degelijk binnengekomen, want dat dezelfde waar de tv ontvangers in zitten.

Hoe nu verder? Ik kan niet opsturen wat ik al heb opgestuurd.

Met vriendelijke groet,

Ron Bocken

Hallo @RoBo71 ,

Je kunt de e-mail negeren. Het gaat goed komen. Er is al een tijd lang een achterstand in de verwerking van retour gekomen apparatuur. 
 

Ik zie dat jij je profiel hebt gevuld. Een moderator maakt nog wel een aantekening in het dossier. En bewaar voor de zekerheid nog wel even het verzendbewijs wat je hebt ontvangen bij het Post-NL-inleverpunt. 


Hallo Noordzee, dank voor je reactie.

Ik was beetje ongerust omdat ze het modem wel hebben afgemeld, maar de ontvangers niet. Maar blijkbaar worden die elders afgevinkt.

Mvg,

Ron


Je kan wel het beste de track en trace onder het kopje persoonlijke opmerkingen in je profiel plaatsen.