Ik ben al maanden bezig met overgaan op glasvezel en er wordt mij telkens een verlenging door de strot geduwd (en is ook mijn mobiele abonnement eventjes met 2 jaar verlengd) terwijl ik een mail heb ontvangen van jullie waarin aangegeven wordt dat ik gratis snelheid van 200mb krijg als ik over ga op glasvezel. Uiteindelijk is alles ongedaan gemaakt om alsnog de aanbieding uit de mail toe te passen, wordt er door jullie klantenservice ontkend dat die mail ooit gestuurd is. Ik heb voet bij stuk gehouden, nog aangegeven met wie ik eerder heb gesproken, dat ik de mail door kan sturen maar KPN kijkt alleen in het eigen systeem (en als die mail er niet in staat dan is ie niet verstuurd wordt telkens herhaald) en vervolgens wordt door KPN de verbinding verbroken.
Zo gaan jullie dus om met klanten die al meer dan 25 jaar trouwe klant zijn.
Ik had echt een nette oplossing verwacht maar blijkbaar is dat tegenwoordig een utopie…
Nu in in mijn mail kijk blijkt in ditzelfde nare telefoongesprek wederom een verlenging te zijn afgesloten terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven niet te willen verlengen. Bizar dit.