Skip to main content


Ik ben al maanden bezig met overgaan op glasvezel en er wordt mij telkens een verlenging door de strot geduwd (en is ook mijn mobiele abonnement eventjes met 2 jaar verlengd) terwijl ik een mail heb ontvangen van jullie waarin aangegeven wordt dat ik gratis snelheid van 200mb krijg als ik over ga op glasvezel. Uiteindelijk is alles ongedaan gemaakt om alsnog de aanbieding uit de mail toe te passen, wordt er door jullie klantenservice ontkend dat die mail ooit gestuurd is. Ik heb voet bij stuk gehouden, nog aangegeven met wie ik eerder heb gesproken, dat ik de mail door kan sturen maar KPN kijkt alleen in het eigen systeem (en als die mail er niet in staat dan is ie niet verstuurd wordt telkens herhaald) en vervolgens wordt door KPN de verbinding verbroken.
Zo gaan jullie dus om met klanten die al meer dan 25 jaar trouwe klant zijn.
Ik had echt een nette oplossing verwacht maar blijkbaar is dat tegenwoordig een utopie…

 

Nu in in mijn mail kijk blijkt in ditzelfde nare telefoongesprek wederom een verlenging te zijn afgesloten terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven niet te willen verlengen. Bizar dit.

Even de stappen in juiste volgorde doen. Bellen en vragen om van “drager” te willen wisselen.

Iedere medewerker weet dat het dan een wissel is van DSL naar Glas zonder extra kosten. Dan is er geen spraken van een nieuw contract of abonnement. Zodra je over ben op glas, dan pas gaan bellen over de mail en dat je de gratis verhoging wilt hebben.


Dat is uiteindelijk ook zo gebeurd (nadat ik me eerst twee keer een verlenging aan heb laten praten die daarna ongedaan gemaakt moest worden (dat gaf een medewerker aan die het wel goed had willen afhandelen) wat heel lang duurde), de glasvezel is nu geïnstalleerd en ik bel nu op om de aangeboden verhoging te regelen maar nu krijg ik te horen dat ze de mail die ik heb ontvangen niet naar mij hebben gestuurd want het staat niet meer in het systeem. Terwijl in minimaal 3 eerdere telefoongesprekken de bewuste mail wel is gevonden maar dat is niet in het gespreksverslag opgenomen en dus volgens KPN ook niet waar. Als ik aangeef dat ik graag met de bewuste meneer, die wel eager was om het netjes op te lossen en de situatie begreep, contact zou willen hebben dan kan dat ineens niet. 

ik was perplex…


Die gratis verhoging krijgt u niet meer denk ik. Zulk soort aanbiedingen zijn alleen geldig zolang er niets aan het abonnement veranderd word. Dat is bij u wel gebeurt. U heeft verlengt. Dat wilde u niet, was niet de bedoeling, is weer ongedaan gemaakt. Maar de gratis verhoging is nu van tafel.


Erg bijzonder hopelijk kan een moderator hier iets in betekenen 


Hi @MB2024 en welkom bij de KPN Community!

Als dit toegezegd is dan hoort het ook te gebeuren, erg raar dat je dan steeds verlengd wordt terwijl je hier juist niet om vraagt. 😕

Ik raad je aan om hier een klacht over aan te maken bij ons. Daar kun je ook bestanden bijvoegen, dus voeg ook een afbeelding toe van die e-mail die je hier ook stuurde.
Ik ga er vanuit dat het dan snel geregeld wordt en excuses voor het ongemak. Zo moeilijk hoort het beslist niet te gaan.


Reageer