Skip to main content

Ik heb hetzelfde issue. Al wel een aankondiging per mail voor de nieuwe factuur, maar (nog) niet zichtbaar in mijnKPN.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hoe krijg ik de factuur toch zichtbaar?


Hi @Kuipers827,

Heb jij echt exact hetzelfde probleem en dus ook je factuurdatum aan laten passen? Als dat het geval is, zal ook bij jou de factuur waarschijnlijk eenmalig verschijnen rond de ‘oude’ factuurdatum!


Hi @Maja_

Geen idee of dit exact hetzelfde issue is, want ik kan de factuur en dus de factuurdatum niet zien in mijnKPN, ondanks de aankondiging per mail. Ik zou de factuur wel graag willen inzien voor de eigen administratie.


Als je niet zelf de opdracht gegevens hebt om de factuurdatum aan te laten passen, zal dat hier niet aan de orde zijn. Ben je wellicht net klant bij ons geworden en gaat het om je eerste factuur? Als dat het geval is, kan het zijn dat je jouw abonnement nog niet gekoppeld hebt aan je MijnKPN account. Na het koppelen van je abonnement zal je dan wel je factuur kunnen bekijken!


Dank je wel @Maja_ , nee, ik ben helaas net klant af (geen Apple TV app voor KPN). Ik zie wel alle oude facturen nog, maar niet de nieuwe die gisteren per mail is aangekondigd.  Wellicht kan ik deze per mail ontvangen? Je hebt mijn overige gegevens?


Ah ok, je zou tot een half jaar na je opzegging nog alles in moeten kunnen zien in MijnKPN, dus ik begrijp dan niet helemaal waarom deze factuur niet tevoorschijn komt 🤔

Het is mogelijk dat ik hem even per mail naar je verzend, zou je daarvoor dan nog je forumprofiel aan willen vullen en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

 


Thanks, @Maja_ . Mogelijk heb je op de achtergrond de factuur een zetje gegeven, want inmiddels is deze tóch zichtbaar geworden in MijnKPN. Opgelost dus. Klein nieuwjaars bug-je? Dank voor je support.


Kijk aan, dat scheelt! (ik had nog niks gedaan 😅)