Skip to main content

ik heb helemaal niets aangevraagd en zeker niet bij Tele2, ben al 23 jaar klant bij KPN.

ik heb contact gehad met de klantenservice in de chat en die geeft aan er was een storing.

ik vraag mij af hoe komen ze aan mijn gegevens ik hoop niet dat ze contact opnemen met KPN dat ik over ga stappen want dat doe ik niet.

zie onderstaande mail die ik kreeg van hun in mijn KPN email adres, ik heb voor de zekerheid de code even weggehaald.

Wat  moet ik doen richting KPN om dit te voorkomen dat ze mij zomaar overschrijven naar Tele2

ik hoor graag.

groet Sikke

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fijn dat je een MijnTele2-account aanmaakt!

Je gebruikersnaam is: ------------- ( is weggehaald door mij)
Uw bevestigingscode is: ---- ( is weggehaald door mij )

Heb je niets opgevraagd en komt deze e-mail als een verrassing? Neem dan contact op met Tele2 Klantenservice.


We houden contact.

Tele2

Vreemde actie inderdaad, goed dat je het navraagt. Ik zou ook Tele2 klantenservice benaderen.

Haal hierboven ook je e-mailadres weg, dit is zichtbaar voor iedereen. Gebruik de drie puntjes rechtsonder je bericht en “Bewerk”. Zet daarna het adres in je forumprofiel bij “Persoonlijke opmerkingen”, waar alleen KPN medewerkers het kunnen zien.


Hoi @Sikke1, soms is zoiets het gevolg van een overnameverzoek. Dan zou de lijn door een andere provider overgenomen worden, maar ik zie daar geen aanvraag voor staan. Ik vermoed dat iemand bij Tele2 een verkeerd (jouw) e-mailadres heeft gebruikt en dat je dit daardoor hebt gekregen. Heb je al contact gehad met Tele2 zoals Ruud voorstelde?


@Jasper 

ik heb contact gehad met de klantenservice in de chat en die geeft aan er was een storing


Dan was er achteraf niets aan de hand dus, gelukkig. Goed dat je er zo scherp op was, het had ook meer kunnen zijn en daar waren we dan snel bij geweest.