Skip to main content

Heb Maandag gesproken met medewerker van afdeling Collections om tot oplossing te komen omdat ik de facturen niet op tijd kan betalen, hij zei het kan niet, okay geen probleem, maar hoe hij mij onbeschoft behandeld als een klein kind, omdat helaas ook mijn naam buitenlands is. Kpn wil het niet oplossen, ik ben jarenlang klant geweest maar dit de top is bereikt, als abonnementen bijna verlopen, nieuwe provider, mobiel, tv etc, wat moet je als klant doen tegen zulke gedrag, je hebt geen enkele bewijs.. maar goed, dan maar niet bye KPN

Hallo @Hassbia, het spijt me om te lezen dat het gevoel hebt onbeschoft behandeld te zijn. Ik was natuurlijk niet bij het gesprek aanwezig. Dus ik weet niet wat er gebeurd is. Wil je daar misschien iets meer over vertellen?


Ik was in gesprek met een meneer van collections en vertelde dat ik de facturen niet in één kon betalen of we konden oplossen in 3 of 4 termijnen kon betalen, hij had geen begrip voor me en zei tiktok dat tikt hard aan en hij lachte me uit, voordat ik me kon uitspreken had hij zijn oordeel, ok als de regels zo zijn het zei maar dat hij me uitlachte dat deed veel pijn, blijkbaar had mijn achternaam ook mee te maken, in alle jaren dat ik klant was van KPN is dit mij nooit overkomen, als mensen dit zeiden dacht ik is niet waar, nu had ik het zelf ondervonden dat iemand mij zo laag behandeld, ik zal hoe dan ook alles betalen, zodra abonnementen bijna zijn verlopen, alles opzeggen bij KPN, zo maak je geen klanten, maar verlies je ze, alleen maar omdat sommige bij KPN denken dat ze boven de klant staan, KPN geef uw medewerkers een training hoe om te gaan met mensen, want dat is zeer belangrijk. Weet dat aan de andere kant van de  lijn iemand de moed moest nemen om te bellen, iemand die heel angstig is.


... en zei tiktok dat tikt hard aan ...

Kan zo'n medewerker dit zien? Op de factuur staat zoiets niet volgens mij... toch? Daar staat alleen iets van "in apps aankopen" toch?


Ja hij zei letterlijk google store aankopen tiktok tiktok dat tikt hard aan en begon me uit te lachen


Ja hij zei letterlijk google store aankopen tiktok tiktok dat tikt hard aan en begon me uit te lachen

Dat "tiktok" klopt? Of was dat zomaar een gok van hem? Doet er verder niet toe. Het slaat nergens op dat een KPN medewerker zo reageert. 


Ik was in gesprek met een meneer van collections en vertelde dat ik de facturen niet in één kon betalen of we konden oplossen in 3 of 4 termijnen kon betalen, hij had geen begrip voor me en zei tiktok dat tikt hard aan en hij lachte me uit, voordat ik me kon uitspreken had hij zijn oordeel, ok als de regels zo zijn het zei maar dat hij me uitlachte dat deed veel pijn, blijkbaar had mijn achternaam ook mee te maken, in alle jaren dat ik klant was van KPN is dit mij nooit overkomen, als mensen dit zeiden dacht ik is niet waar, nu had ik het zelf ondervonden dat iemand mij zo laag behandeld, ik zal hoe dan ook alles betalen, zodra abonnementen bijna zijn verlopen, alles opzeggen bij KPN, zo maak je geen klanten, maar verlies je ze, alleen maar omdat sommige bij KPN denken dat ze boven de klant staan, KPN geef uw medewerkers een training hoe om te gaan met mensen, want dat is zeer belangrijk. Weet dat aan de andere kant van de  lijn iemand de moed moest nemen om te bellen, iemand die heel angstig is.

 

Het is al vervelend genoeg dat je een rekening niet kunt betalen. En het is ook echt niet netjes om iemand uit te lachen. Helemaal niet om dit soort zaken.

Feit blijft wel dat het niet altijd mogelijk in om een betaling in termijnen aan te vragen. Alleen het gehele bedrag in 1 keer betalen helpt dan. Maar ik ben het wel met je eens dat alleen dit zeggen ook voldoende was geweest.

Ik wil je dan ook mijn excuses aanbieden dat dit is gebeurd.


Email gekregen dat ik 17e moet betalen anders wordt resterende bedrag van abonnement ook bij facturen , nummer is al geblokkeerd, ik kan Kpn niet via telefoon of email bereiken, ik kan pas rond 20e 1 factuur betalen, hoe moet ik dit oplossen als er geen contact is??? Wie helpt???


Ik had je hier graag bij geholpen. Maar ik mag je hier niet bij helpen, sorry. Voor het maken van een betaalafspraak is telefonisch contact nodig. Ook als je geblokkeerd bent, kan je ons altijd bereiken. Je kunt hiervoor bellen naar 1200. Mijn collega aan de telefoon helpt je graag verder.


Dank je wel voor je service!!