Skip to main content

Voor iedereen die telefonisch contact met een medewerker wil

Telnr : 088*********

 

Admin: telefoonnummer verwijderd. Het juiste nummer is 0800 0402 (gratis), bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
 

Dit is absoluut niet correct. De enige juiste telefoonnummers van KPN is 0800-0402 voor consumenten en 0800-0403 voor KPN haar zakelijke klanten.


Helemaal goed

Maakt mij niet uit

Met dit bovengenoemde telefoonnummer lukte het mij eindelijk n medewerkers daadwerkelijk te spreken !!

Doe ermee wat je wilt.

Voor mij was het DE oplossing!!

 


Ik vermoed dat je een duur nummer hebt gebeld, of een andere ingang van KPN. Maar 0800-0402 is de enige juiste ingang.


Ik vermoed dat je een duur nummer hebt gebeld, of een andere ingang van KPN. Maar 0800-0402 is de enige juiste ingang.

Volgens mij was het wel van KPN maar dan een direct lijntje met een specifieke afdeling. Hoewel dat in sommige gevallen inderdaad kan is het natuurlijk niet de bedoeling dat straks iedereen belt met de verhuisdesk, nabestaandedesk of afdeling opzeggingen.  Er is niet voor niks een systeem waar je je vraag kan inspreken en je wordt doorgeschakeld naar de juiste afdeling.


Hallo @Ik_Combineer KPN geeft op diverse websites zelf andere telefoonnummers, bijvoorbeeld bij samenstellen van een nieuw pakket:

 


Hallo @Ik_Combineer KPN geeft op diverse websites zelf andere telefoonnummers, bijvoorbeeld bij samenstellen van een nieuw pakket:

 

Klopt, en dan zal je vast uitkomen bij de afdeling sales voor nieuwe klanten komen. Het is dus niet de bedoeling om dat nummer voor andere redenen te bellen dan voor het samenstellen van een pakket. Dus tenzij iemand een ander nummer van KPN krijgt voor zijn specifieke vraag is toch echt het enige juiste nummer 0800-0402 of 0800-0403


Maar goed mensen

Mijn bedoeling was / is te zeggen

Dat het voor mij erg lastig was om een telefonisch contact met een medewerker te krijgen en vond zo'n tientallen nummers en de eerste die ik belde nam ook op en heeft mij geweldig geholpen .

Eveneens ben ik verwittigd dat dat ene specifieke nummer wat ik koos buiten werking was gesteld oid .

Dus ik  probeerde hiermee t klanten .. makkelijker te maken!

😘

 


Maar goed mensen

Mijn bedoeling was / is te zeggen

Dat het voor mij erg lastig was om een telefonisch contact met een medewerker te krijgen en vond zo'n tientallen nummers en de eerste die ik belde nam ook op en heeft mij geweldig geholpen .

Eveneens ben ik verwittigd dat dat ene specifieke nummer wat ik koos buiten werking was gesteld oid .

Dus ik  probeerde hiermee t klanten .. makkelijker te maken!

😘

 

Wordt gewaardeerd, @axix, fijn dat je meedenkt met andere klanten!

Maar het is inderdaad wel wat de rest al aangaf: het nummer om de klantenservice te bereiken is 0800-0402 (gratis). Voor storingen en dergelijke 24/7 bereikbaar, voor overige zaken bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur, en op  zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur


Reageer