Skip to main content

door een fout vd medewerker kpn,kon ik overstappen van budget alles in 1 naar kpn alles in 1,

exusses van een kpn medewerker die mijn had terug gebeld en ze beloofde dat ze mijn boete/afkoopsom van 116 euro terug betalen,mijn vraag is dan ook waar en hoe en bij welke afdeling kan ik het terug vorderen.

mvg john pronk.

Hallo @johnniejr heb je e.e.a. ook bevestigd gekregen op papier/mail van een van de partijen, anders heb je geen poot om op te staan.

Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s) laatste 4 cijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Beste Jan d,

Ik heb wel de naam die ik toen gesproken heb en inderdaad dom van mijn om dat niet op papier te vragen maar ik ging op vertrouwen uit van de medewerkster.

Ik ga de gegevens in vulen in mijn privé deel.alvast bedankt voor de reactie 

Mvg John pronk


Goedemiddag @johnniejr, welkom bij het KPN en op het KPN Forum! Goed dat je hier aan de bel trekt!

Ik begrijp dat je een toezegging hebt gekregen dat KPN een afkoopsom van €116 zou terugbetalen? Ik kijk graag of dit ook zo genoteerd staat bij jouw klantgegevens en of ik dit kan verifieren bij degene die de toezegging gedaan heeft. Wil je de naam van degene die je gesproken hebt, ook noteren in jouw Forum profiel?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


beste shyrin,bedankd voor jou reaktie ,ik heb bij mijn persoonlijke opmerkingen in gevuld wie deze persoon was ook het telefoon.nr.waar mee is gebeld.

mvg john pronk


Hartelijk dank! Ik heb navraag gedaan en kom er op terug zodra ik een terugkoppeling heb gekregen.


Vriendelijk bedankt voor jouw geduld, @johnniejr. Ik begrijp van mijn collega dat er inderdaad een afspraak is gemaakt over de afkoopsom van Budget. Zij wachtte al op een factuur met de afkoopsom van Budget 😅.

Ik heb jou een privébericht gestuurd zodat dit verder afgehandeld kan worden.