Skip to main content

Beste,

 

even een vraagje. Mijn factuur geeft aan aansluiten tv ontvanger €25.00 op mijn eerste factuur door de monteur. Deze monteur is zelf niet door ons besteld maar gewoon langs gekomen omdat wij problemen hadden met glasvezel aansluiting. Na navraag bij de klantenservice blijkt dit een fout op de factuur te zijn. Deze kosten schijn je altijd te moeten betalen. Kan iemand mij hier van meer informatie voorzien. Ik kreeg het gevoel dat het meer een smoes was. De tv ontvangers heb ik namelijk zelf aangesloten. De monteur heeft hier niets aan gedaan.

 

Hi @Mikeyvanv! Welkom op het forum. Je hebt dus contact gehad met de klantenservice, waarna bepaald is dat het gecorrigeerd moest worden? Want dan zou ik verwachten dat dit door de klantenservice wordt gedaan. Dan krijg je het bedrag op de volgende factuur is teruggegeven. 

Mocht dit niet het geval zijn, is er door de klantenservice een reden gegeven om het niet te vergoeden?


Hi @Mikeyvanv! Welkom op het forum. Je hebt dus contact gehad met de klantenservice, waarna bepaald is dat het gecorrigeerd moest worden? Want dan zou ik verwachten dat dit door de klantenservice wordt gedaan. Dan krijg je het bedrag op de volgende factuur is teruggegeven. 

Mocht dit niet het geval zijn, is er door de klantenservice een reden gegeven om het niet te vergoeden?

Beste Bram,

 

De klantenservice gaat niets corrigeren hieraan. Het is volgens hun gewoon een foutje op de factuur. Maar de prijs die iedereen moet betalen standaard.. ze geven zelf aan dat ze uit hun eigen een monteur hebben gestuurd. Aangezien mijn glasvezelmonteur al zei dat ik het kon aansluiten, heb ik dat zelf gedaan. Er is dus door de monteur alleen de wifi punten aangesloten waarvoor ik akkoord heb gegeven. Die €25 activatie tv decoder is iets automatisch zeggen hun. Maar het staat hier toch onder meerwerk.. 


@Mikeyvanv als wij een foutje maken op de factuur dan moet dat gecorrigeerd worden. Of het nou in ons voordeel of nadeel is. Het kan voorkomen dat het installeren van de SuperWifi per ongeluk als tv-ontvanger op de factuur is gezet. Dan zijn de kosten wel terecht maar staan ze niet onder de juiste naam. 

Zou je voor de zekerheid je klantnummer in het profiel willen zetten? Dan kijk ik dit voor je na. Wanneer de kosten terecht zijn, op de juiste naam of niet, laat ik ze staan. Maar dan kan ik dat in ieder geval voor je bevestigen. Niks doen aan een fout op de factuur lijkt me niet de bedoeling.