Skip to main content

Hallo

Ik kreeg 7 mei 2024 een mail van KPN om mijn gegevens aan te vullen lukte niet dan maar bellen nu wil ik mijn bestelling  volgen alleen krijg ik weer dezelfde melding. Erg irritant 🙄

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @MirEmmGab,

Wat flauw dat je deze melding te zien krijgt 😕 We zijn een aantal dagen verder en ik hoop dat het inmiddels wél goed gaat! Zo nee, dan kan je er voor kiezen om opnieuw te bellen, zodat er even verder gekeken kan worden naar waar deze melding door veroorzaakt wordt!


Beste Maja

 

Nog steeds "oeps" 


Balen @MirEmmGab,

Ik heb het vermoeden dat MijnKPN hierop vastloopt omdat er een 2e klantnummer gekoppeld is, dit komt vaker voor. Heb je in het verleden al eerder een KPN abonnement gehad? Of is er wellicht iets mis gegaan met je bestelling waardoor die geannuleerd en opnieuw ingelegd is? 

Zie je als je bij je producten kijkt, zelf ook 2 verschillende klantnummers terug? Zo ja, dan kan je degene die nu níét meer actief is, verwijderen van je MijnKPN. Mocht dat niet lukken of mocht je helemaal geen 2e klantnummer zien staan, dan wil ik je toch aanraden om weer even telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 - 0402. Mijn collega's kunnen dan kijken of er inderdaad een 2e klantnummer boven water komt en kunnen een verzoek indienen om die te verwijderen!


Hallo Maja

inmiddels een paar dagen verder excuses voor de late reactie was druk met werk.

 

Om een lang verhaal kort te maken. Je vermoeden was juist 😊 idd 2 producten en 2 klantnummers.

 Dus op jouw advies alles van MijnKPN verwijderd mijn mobiel en toen de app weer opnieuw gedownload.

En yeaaaaah gelukt nogmaals bedankt voor het advies 👍


Ah kijk aan, helemaal top @MirEmmGab 😃 Goed gedaan en bedankt dat je nog even laat weten dat het nu in orde is 😊


Reageer