Skip to main content

Ik heb het pakket ziggo sport afgemeld en krijg een mail dat er 2 ontvangers terug gestuurd moeten worden? Dit heb ik niet aangegeven dus aangegeven dat ik 4 ontvangers moet hebben krijg ik een melding dat er 2 ontvangers opgestuurd gaan worden.

Ik raak zo het spoor bijster, dacht dat het handig 2qs met de app het pakket te stoppen maar heb er nu wel weer een hoop gedoe bij gekregen

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Elisap, welkom op ons forum! Dit bericht hoor je eigenlijk alleen te krijgen als er ook iets opgezegd is of aan het aantal ontvangers veranderd is.

Soms is dat systeem wat in de war en krijg je deze berichten per abuis. Staat er in de bevestiging ook dat er 4 ontvangers blijven? Dan mag je deze negeren.\

Als daar staat dat je er nu nog maar twee hoort te hebben kun je via je MijnKPN weer twee toevoegen, je kunt er vervolgens voor kiezen om je huidige ontvangers te houden en de nieuwe te weigeren aan de deur of de oude terug te sturen en de nieuwe te installeren.

Als je het niet kan vinden kan ik natuurlijk altijd even meekijken! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Nee hoor ik heb gebeld naar kpn. Heb een geheel nieuw pakket met 2 ontvangers en kabels enz ontvangen, en er is nog een pakket onderweg. Mevrouw gaf me aan dat ik ze dan maar om moet wisselen?? En wat er in het andere pakket zit wist ze niet.

Daarna gaf ze aan dat ik kan wachten wat er in dat pakket zit en als ik wil kan gebruiken.

 

Al met al snapte ze me helemaal niet, en wat ik met al die spullen moet weet ik niet. 

Ik kan alles terug sturen maar wat dan? Word het dan weer gezien dat ik alles inlever? Ik heb er geen vertrouwen in dat het dan wel goed gaat, er staat nu geregistreerd dat ik 4 ontvangers heb, als ik terug stuur dan heb ik er dadelijk maar 2 of geen met alle gevolgen van dien

 

Niet aan jou gericht hoor maar toch raar om zoveel op te sturen terwijl ik 100% weet alleen het pakket heb opgezegd en ik dit maar gewoon moet houden? Ik snap zo wel dat kpn moet goedkoop is en ergens de kosten vandaan moeten halen 🙈


Ah ja dat moet verwarrend zijn inderdaad. Als je de ontvangers terugstuurt wordt dat inderdaad gezien als dat je het weer inlevert. Het bestelsysteem lijkt even in de war te zijn geweest. Als ik het goed lees heeft deze twee ontvangers verwijderd van je abonnement en weer twee toegevoegd. Technisch en administratief verandert er dan niks maar logistiek (in dit geval) wel aan de slag.

Als je er twee terugstuurt (maakt niet uit welke) komt dat verder helemaal goed. Als je wilt kan ik wel even checken of alles verder nog goed staat bij je abonnement.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb vandaag een doos ontvangen waar ik 2 ontvangers in moet doen maar ik stuur er maar eentje terug gezien ik er anders geen 4 heb wat nu? 


Ik kijk graag even mee, 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?