Skip to main content

Op het forum lees ik dat diverse klanten zijn geholpen wanneer zij met terugwerkende kracht facturen met BTW aanvragen.
Zojuist heb ik dit ook gevraagd en werd me aan de telefoon verteld dat KPN dit niet kan doen.
Dit lijkt me vrij raar en ik hoop dat ik via deze weg alsnog geholpen kan worden.

Hi @SvBGF en welkom op het forum!

Gek dat het telefonisch niet gelukt is. 😕 Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen, met name met het 06-nummer waar het om gaat en je adresgegevens? Geef hier een seintje als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik welke facturen met BTW ik nog kan vinden en stuur ik deze naar het bij ons bekende e-mail adres.


@Sanne_M  Gedaan 👍


@SvBGF Super! Ik heb alle btw specificaties die ik kon vinden naar je opgestuurd. Is dit zo voldoende?

Mocht je trouwens de BTW specificatie aan willen zetten voor de toekomstige facturen, dan kun je hiervoor met ons bellen via 0800-0402 (gratis) doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega dit voor je regelen!


@Sanne_M 
Voor maart staat de BTW er helaas weer niet op.
Ik heb het telefonisch geprobeerd maar zij kunnen weer geen BTW factuur toesturen.
Ze zijn ook niet op de hoogte dat dit mogelijk is, misschien is dat iets om intern wat beter te regelen?

Zou ik de BTW factuur voor maart 2023 mogen ontvangen?

Alvast bedankt!


Je hebt de factuur van maart mét BTW in je inbox @SvBGF! Ik heb die van april er voor de zekerheid ook bij gedaan. 😄

Als je met ons belt via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en 8:00 - 17:00 kun je wel aan mijn collega vragen of de factuur voortaan met BTW verstuurd kan worden. Dat mag ik namelijk niet aanpassen, telefonisch kan dit wel. Als mijn collega niet weet hoe dat moet (wat wel hoort), probeer het dan gerust nogmaals. 

Ik ga de collega die je recent gesproken hebt over de BTW factuur feedback sturen met hoe ze de BTW factuur kunnen vinden/versturen. 🙃