Skip to main content

Als ik bij de KPN een abonnement neem met alleen internet 1 Gb dan kost dat € 52,50

 

Nu heb ik dus al een abonnement met voorheen tv en twee tb boxen.

Tv zegde ik op incl de tv boxen en ik betaal nu dus voor alleen internet 1 Gb € 60,86

 

Waar zit dat verschil dan in. want het is op jaarbasis wel € 100 wat ik meer betaal.

 

Ik zie graag een reactie tegemoet .

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

nvt


Je hebt nu Hussel neem ik aan. Die abonnementen waren sowieso al vanaf de start iets duurder dan het huidige abonnement 2023. Verder is er bij jou al een paar keer de inflatiecorrectie overheen gegaan wat het ook weer duurder maakt.

Dus kun je verlengen naar het huidige abonnement en dan heb je de prijs die daarbij hoort.

De actieprijs van 35 zoals in je screenshot is voor nieuwe klanten Jij bent een bestaande klant. Dus heb je het nieuwe abonnement direct voor de gewone prijs.


Beste Peter

 

bedankt voor je snelle antwoord.

 

Die korting heb ik toen inderdaad ook gehad.

Dus als je van het begin klant bent met glasvezel dan ben je dus duurder uit.

Waarom hebben de huidige abonnementen dan geen last van de inflatiecorrectie ???

Dus ik kan beter opzeggen en me weer aanmelden...heb ik nog 6 maanden korting ook ??!!


Ook de huidige abonnementen hebben inflatiecorrectie. Maar pas als ze bij de klant lopen. Het start bedrag heeft geen inflatiecorrectie. 

Als je nu naar het nieuwe abonnement gaat krijg je volgend jaar per oktober de inflatiecorrectie. 


Vreemd allemaal…...met alle respect maar dit zijn dus autoverkoper trucjes dit komt er bij en dat komt er bij… Als ik nu overstap naar Budget (KPN glasvezel) ben ik voor dat moment goedkoper uit en WEL de 6 maanden korting .

Na een jaar zou ik dus weer terug kunnen hoppen naar de KPN ???

 


Klopt. Kpn volgt gewoon de wet. Alles wordt duurder. Lonen, stroom etc. Dat mag en moet gewoon doorberekend worden in de prijs van verkochte abonnementen. 

 Als ik nu overstap naar Budget (KPN glasvezel) ben ik voor dat moment goedkoper uit en WEL de 6 maanden korting .

Inderdaad. 6 maanden korting bij hen.

Ook bij Budget en alle anderen is er de inflatiecorrectie per oktober. Bij mobiel per juli.

Na een jaar zou ik dus weer terug kunnen hoppen naar de KPN ???

Ja. 

En dan heb je ook weer aanbieding voor nieuwe klanten.

Dus dan 2 x, Budget en jaar later bij kpn.😉🙂

Nota bene. Mijn buurvrouw is na 1½ jaar gillend vertrokken bij Budget. 1 tot 2 x in de week geen verbinding. Dat was nog wel dsl. 


Het liefst blijf ik ook bij KPN (zeker vanwege de klantcontacten) maar uiteindelijk is Budget Qua aansluiting ook gewoon KPN. Alleen de vraag of zij het zelfde geweldige modem hebben..!!

 

Bedankt zover voor je meedenken en reactie.

 

Renso


Volgens mij hebben zij de v10a. Die had mijn buurvrouw tenminste. 

Die heeft 3 poorten voor apparaten. 

Bij andere modems is dat 4.

 


Het KPN modem is een verbetering met het oude type van weleer.

Het WiFi signaal is top en een groot bereik.
Ik zag net dat Tmobile (Odido) het Zyxel modem heeft en dat heeft toch wel mijn voorkeur.

 

Nogmaals bedankt voor de Info

 

Renso


Beste PeterG

 

De overstap gaat trouwens naar Odido 8 maanden voor € 30 daarna € 55 en na 1 jaar dan kom ik weer terug.

Odido heeft trouwens het Zyxel T56 modem wat ook als goed bekend staat.

 

Nogmaals bedankt.