Skip to main content

Ik heb een abonnement voor 16 euro per maand. De eerste keer werd er 16,54 afgeschreven, de tweede keer 16,16 euro. Op de factuur staat dit nergens. Hoe zit dat?

Meestal op blad 2 van de factuur staat de specificatie van de abonnementskosten en variabele kosten @Valbom . Dit even goed doorlezen.

 


Meestal op blad 2 van de factuur staat de specificatie van de abonnementskosten en variabele kosten @Valbom . Dit even goed doorlezen.

 

Klopt, maar ook hier staat alles op nul, dus geen idee waar ze die paar dubbeltjes voor willen hebben.


Kun je eens een screenshot plaatsen van bnlad 2 van die 2 facturen, even je privé-gegevens afschermen @Valbom 


Kun je eens een screenshot plaatsen van bnlad 2 van die 2 facturen, even je privé-gegevens afschermen @Valbom 

nee, zo handig ben ik niet met de computer. maar ik zal eens kijken of ik ergens een instructie kan vinden. maar het staat echt allemaal op nul hoor. ik kan heel goed lezen….


Dit zal een mobiel abonnement betreffen, dan is de enige logische verklaring gebruik wat buiten de bundel valt en dat hoort te worden gespecificeerd. De andere optie is de prijsindexatie van Oktober maar dan hoort dit voor elke maand gelijk te zijn.


 


Dit zal een mobiel abonnement betreffen, dan is de enige logische verklaring gebruik wat buiten de bundel valt en dat hoort te worden gespecificeerd. De andere optie is de prijsindexatie van Oktober maar dan hoort dit voor elke maand gelijk te zijn.

 


Ik had uw foto al gezien, helaas mist daar het werkelijke bedrag wat is gefactureerd. Het bedrag achter de komma hoort er zover ik weet ook op te staan. Mogelijk dat een moderator hier helderheid kan verschaffen.


Hier ontbreekt ook nog de specificatie. Vanaf blad 2.

Ik denk aan sms'en naar diensten met 4 cijfers. Die vallen niet binnen de bundel. 

Of een 08 of 09 nummer waarvan kosten deels buiten de bundel vallen. 


Beste @Valbom, heb je inmiddels duidelijkheid over het bedrag? Je deelt net te weinig van de factuur om er iets over te kunnen zeggen. Mocht je willen dat ik meekijk, vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 


Beste @Valbom, heb je inmiddels duidelijkheid over het bedrag? Je deelt net te weinig van de factuur om er iets over te kunnen zeggen. Mocht je willen dat ik meekijk, vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Ik heb een soort van antwoord gekregen van de Klantenservice, maar het is mij niet duidelijk geworden waarom de extra kosten niet gewoon op de specificatie staan….. Maar goed, er kan wel meer beter bij KPN. En helaas niet alleen hier.


Als je blad 2 van de 2 nota's hier ook even volledig laat zien, kunnen we meedenken hoe het in elkaar zit @Valbom 

Jouw medeforumleden zijn niet van KPN en hebben misschien een antwoord voor je.

Â