Skip to main content

In een mail krijg ik te zien dat mijn abonnement prijs verhoogd wordt.

Maar het huidige bedrag wat er genoemd wordt is 1 euro lager als wat ik nu betaal.

Wel staat er iets over kortingen die nog van toepassing kunnen zijn.

Maar ik kan niet vinden waarom mijn abonnement al jaren 1 euro hoger is als het in het emailbericht genoemde bedrag.

Nou is 1 euro geen halszaak, maar zou toch wel willen weten hoe dit komt.

Wat voor en abonnement heb je nu?

Plaats eens een screenshot van alleen het kostenoverzicht op pagina 2 van de laatste factuur.


Ik heb een internet abonnement van telfort  en in de email staat dat ik nu 39,36 betaal 

 


Hmmm, apart.

Dat lijkt dan weer eens een administratieve dwaling van KPN.

Ik ben benieuwd of die €39,36 dan ook daadwerkelijk de basis is geweest voor de berekening van de prijsverhoging want dan zal die voor jou dus mee gaan vallen.


Hallo @JoopSoep de aankondiging gaat over een aanpassing per 1 juli a.s. en de factuur die je nu laat zien is een factuur van vóór 1 juli 2022.

 


Ik heb een internet abonnement van telfort  en in de email staat dat ik nu 39,36 betaal 

 

Dit is niet pagina 2, dit is volgens mij pagina 1... toch?


Hallo @JoopSoep de aankondiging gaat over een aanpassing per 1 juli a.s. en de factuur die je nu laat zien is een factuur van vóór 1 juli 2022.

 

Op die aankondiging staat ook wat @JoopSoep voor 1 juli betaald heeft.


Ik heb een internet abonnement van telfort  en in de email staat dat ik nu 39,36 betaal 

 

Dit is niet pagina 2, dit is volgens mij pagina 1... toch?

Klopt.

@JoopSoep kan je alsnog het kostenoverzicht op pagina 2 met ons delen.


Oeps nu zie ik voor het eerst dat er een pagina 2 is.. Sorry en daar staat inderdaad hoe die 1 euro tot stand komt.. Wat dom van mij..