Skip to main content

Beste

Mijn abonnement bevat verkeerde contractgegevens .. Alleen emailadres lijkt juist, (En mijn bankgegevens, want maandelijkse kosten worden wel afgeschreven). Maar naam, KvK en andere gegevens staan dus niet juist. Dit is sinds maand of 4 a 5. Ik heb sinds december 2021 al 4 x de helpdesk aan de lijn gehad, ik zou worden teruggebeld, maar uiteindelijk is er nog niets gecorrigeerd. Misschien krijg ik via dit form een antwoord

Groet

Hallo @JvDstraat ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

Ben je wel een privé-klant? Vul dan jouw volledige forumprofiel en geef hier een seintje. 

 


Geen zakelijke klant, mogelijk is mn abonnement dus wel gekoppeld aan een (verlopen) zakelijk account.

Ik heb profielgegevens aangepast

Bellen naar 0800-0402 heeft voor mij geen resultaat opgeleverd

 


Heeft u het abonnement zelf rechtstreeks bij KPN afgesloten? Of via uw werk ofzo? Of andere organisatie? 


Abonnement zelf afgesloten, loopt al jaren. Zonder duidelijke reden zijn contractgegevens sinds oktober jl aangepast (op dus email en rek nr na). Op aanraden eerste reactie nog x gebeld naar 0800-0403, maar kwam uit bij 0402. Nogmaals uitgelegd. Helpdesk geeft aan dat ik naar KPN winkel moet gaan om eea aan te passen. Dus ga dat maar doen

 


Beste @JvDstraat, welkom! Wat een gek verhaal dit 😞. Het adres met huisnummer 13, die in jouw profiel staat: woon jij daar? Die staat vanaf oktober op de zakelijke naam, maar jij betaalt hier nog wel voor? Maandelijks 53 euro ongeveer. Ik zie echter op jouw naam ook een ander abonnement, op een ander adres, andere straat met huisnummer 2. Daarop wordt maandelijks een hoger bedrag afgeschreven van hetzelfde rekeningnummer. Ik betwijfel dus of dit allemaal wel goed gaat. Ik weet niet of je al bij de winkel geweest bent, maar het lijkt me wel goed dat we nu duidelijk hebben waar je voor betaalt en of dit klopt. Zou je me een privébericht willen sturen met hoe het zit? Dan hoeven we niet ingewikkeld te doen, omdat ik openbaar geen klantnummers, adressen en namen wil delen :wink: .


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels gelukt @JvDstraat?


Het is correct dat ik voor dat adres betaal. Maar staat dus sinds oktober op iemand anders naam. Dat is vreemd. Als ik het wil corrigeren heeft KPN geen mogelijkheid om dat te doen. Tenzij contract overnemen. Maar is al mijn contract. Al zou ik het contract willen overnemen dan moet ik id bewijs van persoon op wiens naam contract toesturen. Andersom (in okt contract op zakelijke naam) was de aanpassing wel mogelijk zondre mijn toestemming / id bewijs? KPN helpdesk heeft geen alternatieven .Laatste stelde voor om naar winkel te gaan. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad en eigenlijk ook geen zin in. Ergens anders gaat iets mis en ik ben al sinds december dagen bezig om te corrigeren. O ja, geeft de helpdesk aan "Kun je meteen een klacht indienen". Geloof ik niet per se in. O ja, op dit adres nog een aanpassing doorgevoerd en die staat dan weer op naam v mn eigen adres. 

Enfin, dank voor de hulp. Ik sluit dit hier af

Groet