Skip to main content

Hi,

Ik heb op 11-5-2022 mijn abonnement gewijzigd (van alles in 1) naar een Hussle abonnement. Ik zou vanaf dan € 72,50 betalen. Maar jullie facturen is nog steeds op 2-7-2022 € 88,49 per maand.


Graag wil ik dat aangepast hebben. En de al te veel betaalde kosten terug ontvangen,


mvg

Alexander

 

 

Goedemorgen @Al1982 en welkom hier op ons forum!

Daar lijkt dan iets niet helemaal goed te gaan dus goed dat je hier melding van maakt. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik meteen je klantdossier ook inzien en vanuit daar kijken wat hier nu precies gaande is. 



Hi Jan,

bedankt voor je reactie.

@JanZ_ : Ik heb mijn forumprofiel aangepast

 

mvg,

Alexander


Yes, dank voor het verder invullen van je profiel @Al1982 :)

Ik zie ook hier dat je 11 mei je pakket hebt proberen te wijzigen in KPN Hussel en je hebt hier zelfs een bevestiging van ontvangen. In de praktijk gaat er duidelijk iets niet goed want je oude Alles in 1 Standaard pakket is nog steeds actief en dat is ook waar je nu nog voor betaalt. De wijziging die je hebt aangevraagd (van Alles in 1 Standaard naar KPN Hussel) loopt niet door in de systemen en daarvoor heb ik net een ticket aangemaakt. Dit houdt in dat een achterliggende dienst hier naar gaat kijken en dit gaat oplossen. Het kan zijn dat ze nog contact met je op gaan nemen hierover. Mocht ik voor die tijd iets horen, dan laat ik je dat uiteraard ook zo snel mogelijk weten. Het gaat in orde komen en het teveel betaalde bedrag kom ik bij je op terug zodra je pakket daadwerkelijk is aangepast. Dan kunnen we de balans op maken en op basis daarvan kijken hoeveel je teveel hebt betaald vanaf 11 mei!


Goedemorgen @Al1982, ik zie dat de wijziging inmiddels is doorgevoerd, had je dat zelf ook al gezien?


Hi @JanZ_

Bedankt daarvoor. Ik zie inderdaad dat het is doorgevoerd en ik krijg nu de factuur met het juiste maandbedrag van €72. Alleen was hier nog niet het teveel betaalde van vanaf 11 mei tot 6 juli in verrekend.


Hi @JanZ_

Bedankt daarvoor. Ik zie inderdaad dat het is doorgevoerd en ik krijg nu de factuur met het juiste maandbedrag van €72. Alleen was hier nog niet het teveel betaalde van vanaf 11 mei tot 6 juli in verrekend.

Yes, klopt helemaal hoor. Kan ik je daar deze week even over bellen @Al1982?


@JanZ_ ja hoor is goed