Skip to main content

Ik heb, d.d. 17 juli 2023, KPN vergeleken met….KPN. Voor hetzelfde abonnement, dus ook ontdaan van welkomstextra's en zo, betaal ik (zonder de verhoging die deze maand is doorgevoerd) 8,55 meer per maand. Hoe dan?

Er zijn regelmatig nieuwe abonnementsvormen met aangepaste prijzen maar vaak ook met aangepaste voorwaarden.  Welk type abonnement heb je nu?


Hallo @Juan de la Calle ,

Dan heb jij waarschijnlijk een oud abonnement wat in de loop der tijd steeds iets duurder is geworden door de jaarlijkse prijsaanpassingen. 
 

Een paar jaar geleden werd KPN Hussel geĂ¯ntroduceerd wat meestal goedkoper was dan de oudere abonnementen. En sinds begin dit jaar heb je KPN TV+ wat weer goedkoper is dan het oude Hussel. 
 

KPN zet je niet automatisch over naar de huidige abonnementsvorm. Daarvoor moet je zelf bellen met 0800-0402. Check wel goed of het voor jou gunstig is. En je gaat wel een nieuw jaarcontract aan.
 

Lees meer over KPN TV+ in dit topic: 

 


100/100, Basis TV met extra ontvanger. TV-Pakket en optie opnemen zijn gratis. Niets bijzonders dus.

 


100/100, Basis TV met extra ontvanger. TV-Pakket en optie opnemen zijn gratis. Niets bijzonders dus.

 

Dat kost 60 euro per maand volgens de huidige tarieven. Gewoon dus 0800-0402 bellen en vragen naar verlengen en KPN TV+. (Zie mijn eerdere reactie)Â