Skip to main content

Admin: afgesplitst van verzameltopic

Hallo @HildaTjidske ,

Nee, de prijswijzigingen hebben in 2022 plaatsgevonden per: 

1 juli 2022 (Thuisabonnement)

1 oktober 2022 (Mobiele abonnementen) 

 

Wat wel kan is dat je jouw abonnement hebt uitgebreid per 1 januari 2023.

Of je had een abonnement afgesloten waarbij je tijdelijk (bv een half jaar) een korting kreeg.  

 

Je kunt de reden van de verhoging vast terugvinden op de specificatie van je factuur. De facturen staan in MijnKPN.  


Hallo @HildaTjidske ,

Nee, de prijswijzigingen hebben in 2022 plaatsgevonden per: 

1 juli 2022 (Thuisabonnement)

1 oktober 2022 (Mobiele abonnementen) 

 

Wat wel kan is dat je jouw abonnement hebt uitgebreid per 1 januari 2023.

Of je had een abonnement afgesloten waarbij je tijdelijk (bv een half jaar) een korting kreeg.  

 

Je kunt de reden van de verhoging vast terugvinden op de specificatie van je factuur. De facturen staan in MijnKPN.  

Ben er reeds achter, het proefabonnement van HBOMax was niet stop gezet, had zit wel gedaan, maar is blijkbaar niet goed doorgekomen. Vanaf nu weer de oude prijs, + 3 maanden €10 korting omdat ik mijn abonnement (nee niet van HBOMax) verlengd heb.


OK, Top 👍🏽


Hallo @HildaTjidske ,

Nee, de prijswijzigingen hebben in 2022 plaatsgevonden per: 

1 juli 2022 (Thuisabonnement)

1 oktober 2022 (Mobiele abonnementen) 

 

Wat wel kan is dat je jouw abonnement hebt uitgebreid per 1 januari 2023.

Of je had een abonnement afgesloten waarbij je tijdelijk (bv een half jaar) een korting kreeg.  

 

Je kunt de reden van de verhoging vast terugvinden op de specificatie van je factuur. De facturen staan in MijnKPN.  

Ben er reeds achter, het proefabonnement van HBOMax was niet stop gezet, had zit wel gedaan, maar is blijkbaar niet goed doorgekomen. Vanaf nu weer de oude prijs, + 3 maanden €10 korting omdat ik mijn abonnement (nee niet van HBOMax) verlengd heb.

Hij @HildaTjidske, welkom hier. Kleine toevoeging voor de meelezers: log hier in Mijn KPN om de facturen in te zien.