Skip to main content

Ik had een abo met onbeperkt bellen, 25 G en gratis spotify uit 2016 voor inmiddels €32.00

 In 2021 of 2022 stond spotify opeens niet meer op mijn factuur. Gebeld met KPN en ze konden het ook niet meer zien, maar ach Spotify deed het nog dus geen probleem vlgs hun… 

okt 2023 check of ik een goedkoper abo kon afsluiten met iphone 15.
12Gb en onbeperkt voor 18,50 incl korting. Dan moest ik zelf nog €11 bijbetalen voor spotify. Voor €2,50 goedkoper abo zou ik dan 13 gb verliezen. Dat wilde ik niet.
Spotify stond echter vlgs KPN medewerker NIET bij mijn abo maar bij mijn man???? Dus gratis spotify zou door gaan. Hij heeft abo van €11,00 en dat kon niet kloppen zei ik. Vlgs medewerker was het toch echt zo. Dus toen wel overgestapt en inderdaad spotify deed het nog.

Je raadt het al. Het klopte niet.in maart mail dat ze vergeten zijn om mijn spotify te stoppen????  Gebeld en ze gingen misschien coulance treffen en terug bellen. Niets gehoord. Nu weer mail gekregen dat spotify wordt gestopt, oeps se waren het vergeten?????
weer gebeld en nu klacht ingediend, want ik had anders mijn abo nooit omgezet voor maar 2,50 verschil.
Na tijdelijke verhoging abo in feb en maart was mijn extra verlengkorting er ook nog eens eraf gehaald en betaalde ik €21. Dus 13GB minder voor uiteindelijk dezelfde kosten. Dat was nooit mijn bedoeling en ik ben verkeerd voorgelicht. 

Totaal geen medewerking van klachten afdeling KPN en ook geen coulance. Ze houden me aan mijn contract. Als klap op vuurpijl had KPN ook nog eens de spotify bij mijn man op actief gezet, terwijl hij hier niets vanaf wist. Krijg alleen de korting terug die ik te veel heb betaald en het geld voor de spotify die ze al in rekening hadden gebracht. 

KPN is niet meer klantgericht zoals vroeger. Achter de telefoon zitten mensen die niet voldoende op de hoogte zijn en de administratie en de systemen zijn een zooitje. Er is niets terug te vinden. 

Na tig jaar trouwe klant te zijn geweest zegt mijn man op zodra geld gecrediteerd is en helaas moet ik nog tot okt 2025 blijven, maar dan ben ik ook weg. 

 

Jammer om te lezen dat de verlenging van jouw abonnement niet helemaal goed is verlopen, @Ibz. Ik snap dat je daarover niet tevreden bent. Al vertrouw ik erop dat mijn collega die je vorig jaar hebt gesproken naar eer en weten heeft gehandeld. Daarmee bedoel ik te zeggen dat je bent voorgelicht met de informatie die mijn collega toen tot haar beschikking had. Het is alleen wel jammer dat het anders heeft uitgepakt.

Helaas kan ik daar op dit moment niets aan doen. Gratis Spotify Premium wordt niet meer aangeboden bij de huidige abonnementen. Daarom kan dit ook niet alsnog weer toegevoegd worden. Ook begrijp ik dat de klachtenafdeling hier al naar heeft gekeken. Als zij zeggen dat er niets mogelijk is, dan moet ik me daar ook bij neerleggen, sorry.


Reageer