Skip to main content

Ik wilde mijn abonnement opzeggen die loopt tot juli 2024. Ik neem contact op en wordt mij doodleuk vertled dat mijn abonnement tot juli 2025 loopt. Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven en blijkbaar pleegt KPN fraude. De klantenservice zegt dat ik hiervoor een emailbevestiging heb ontvangen, maar zij kunnen mij niet vertellen wanneer ik deze ontvangen zou hebben, ik werd doorgezet naar een ander persoon en die zegt dat mijn abonnement volgende maand op 27 juni beeinigd zou worden, en ik dit op 28 mei zou kunnen zien. Op 28 mei werd ik gebeld door opzeggingen en werd mij verteld dat mijn abonnement tot juli 2025 loopt en ik niet op kan zeggen, ik heb verteld dat ik afspraken heb, welke overigens is opgenomen, dat mijn abonnement op 27 juni zou worden beeindigd op 27 juni. Ze zou iemand ernaar laten kijken en ik zou hierover geinformeerd worden.Echter heb ik niks vernomen. Ik ga er vanuit dat dit per direct wordt rechtgezet .

Vervelende situatie, echter kunnen de medewerkers van het forum hier helaas niks mee.
Wat je het beste kan doen, dan komt het ook juist bij de juiste afdeling terecht is een klacht formulier aanmaken. Deze afdeling kan alles van a tot z inzien en het eventueel recht zetten indien er een fout is gemaakt. 

Aanmelden klacht: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Reageer