Skip to main content

Ik heb eind september een nieuwe telefoon besteld met een mietje abonnement. Alleen heeft ie nu aan dat ik 7,50 meer moet gaan betalen per maand dan dat ie had vermeld toen ik het kocht. Waar kan kan dit aan liggen?

Hallo @Lotta 

 

Je hebt een Unlimited abonnement afgesloten?

Dan kan je € 7,50 Husselkorting krijgen, dat wordt normaal automatisch aangezet en verrekend, op je contract vind je dat echter niet terug omdat je die korting alleen krijgt zolang je ook een KPN thuis internet abonnement hebt, als je dat opzegt vervalt die korting.

Op je factuur zou je die korting wel terug moeten zien, heb je al een factuur gehad?

 

Alles over de Husselvoordelen en voorwaarden lees je hier:

Je kan daar ook vinden hoe je die korting aanvraagt mocht hij niet automatisch aangezet zijn.


Ik heb het factuur al gekregen en daar stond ie niet tussen. Ik heb bij mijn huidige wel husselkorting erbij zitten daarom vond ik het raar dat ie er dit keer niet bij zat


Dan zou je eerst kunnen kijken in MijnKPN of dat abonnement al is aangemeld voor Husselkorting en als dat niet het geval is dan kan je zelf dat nieuwe abonnement via deze link aanmelden: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Â