Skip to main content

Waarom krijg ik een verhoging abonnement terwijl de storingen er zijn en blijven 

De verhoging is de jaarlijkse inflatiecorrectie, die is er voor iedereen. Als je last hebt van storingen en dit aan houdt is het verstandig om te bellen naar 0800-0402 om te zorgen dat deze worden opgelost.


Heb hier al uren in zitten maar het blijft steeds aanwezig. SKV is met 500mb en alles in 1 pakket 20 euro goedkoper.

Maar goed het is weer duidelijk.

Na de bouwvak leggen ze glasvezel/huisaansluiting aan dan weet ik wat ik moet gaan doen.

Fijne dag verder.


Geen reactie dan is het nog duidelijker.

 


U weet het toch al?

... dan weet ik wat ik moet gaan doen.

Als u zoiets schrijft, waarom zou er dan nog iemand reageren? 

Als u een probleem heeft, leg dan gewoon uit wat het probleem is. Anders word het echt niet opgelost. 


Dag Nick83,
Weet u hoeveel tijd en aandacht er al in het probleem is gestopt? denk het niet want dan had u dit niet geschreven.
Dus ook vandaar dat ik weet wat ik ga doen zodra de glasvezel is aangesloten en dan 20 euro per maand minder ga betalen tegen een betere aansluiting met 5x hogere snelheid en dan ook nog espn volledig het gehele jaar hierbij in.
Bent u nu nog van mening dat er niet gereageerd moet worden door de veel te dure KPN en die dan niet het probleem op lost ook al heb je als klant vele uren hier in gezet om het op te laten lossen?
het antwoord van KPN was dat ze hier niets aan kunnen doen en dan heb ik het over dat er steeds bij voetbal wedstrijden een groen rondje in beeld komt, haperend beeld of helemaal opnieuw starten, welke alleen bij voetbal wedstrijden er is en niet bij een film kijken etc. dus was het een capaciteits probleem volgens kpn zelf dus……………...


@ARPotze . Ik heb uw bijdragen een aantal keren doorgelezen maar heb nog steeds geen duidelijk beeld wat uw probleem echt is. Hebt u een te lage snelheid of geen goede wifi? Hebt u nu een xDSL aansluiting en zit u mogelijk ver van de centrale? Waarom alleen bij voetbal (via ESPN?) en niet bij andere zenders?

Wat is uw huidige up- en downloadsnelheid en hoe verhoudt zich dat tot uw abonnement?  

Van welke provider krijgt u straks een 5 keer hogere snelheid, een betere verbinding, gratis ESPN én € 20 euro korting?  


Van welke provider krijgt u straks een 5 keer hogere snelheid, een betere verbinding, gratis ESPN én € 20 euro korting?  

SKV.

 


Ach, dan moet ik weer terug verhuizen naar Veendam 😉 In mijn tijd (‘72 tot ‘83) had Veendam als een van de eerste gemeenten in Nederland een CAS, Centraal Antenne Systeem. 


. . .   SKV . . . .

Na de bouwvak leggen ze glasvezel/huisaansluiting aan dan weet ik wat ik moet gaan doen.

Dit moet over een van de Pekela’s gaan, in Veendam is glasvezel overal al aangelegd.

Voor Pekela is dat glasvezelpekela.nl ( samenwerking SKV en Glasdraad )
En de aanbieders : https://www.glasvezelpekela.nl/serviceproviders
Zowaar ook de KPN, dus als nog even geduld hebt dan komt het vanzelf goed.

Aan de andere kant, je hebt nu een DSL aansluiting via de “telefoon” lijn, dat kan niet anders.
Is je verbinding wel goed geweest ? Acceptabele snelheid ?
Of is het probleem alleen de wifi ? ( weer eens . . )
In dat geval, testen met kabel.
 

 


Aangezien er dus gewoon op deze manier wordt omgegaan met klanten is er geen enige connectie meer met kpn. En dan gewoon de prijs verhogen.

Na de bouwvak kijk ik wel.


Dag Nick83,
Weet u hoeveel tijd en aandacht er al in het probleem is gestopt? denk het niet want dan had u dit niet geschreven.
Dus ook vandaar dat ik weet wat ik ga doen zodra de glasvezel is aangesloten en dan 20 euro per maand minder ga betalen tegen een betere aansluiting met 5x hogere snelheid en dan ook nog espn volledig het gehele jaar hierbij in.
Bent u nu nog van mening dat er niet gereageerd moet worden door de veel te dure KPN en die dan niet het probleem op lost ook al heb je als klant vele uren hier in gezet om het op te laten lossen?
het antwoord van KPN was dat ze hier niets aan kunnen doen en dan heb ik het over dat er steeds bij voetbal wedstrijden een groen rondje in beeld komt, haperend beeld of helemaal opnieuw starten, welke alleen bij voetbal wedstrijden er is en niet bij een film kijken etc. dus was het een capaciteits probleem volgens kpn zelf dus……………...

Ik denk dat u zelf de oplossing geschreven heeft. Een andere provider zoeken al was het alleen maar om de ervaring daar op te doen.

Ik zou niet weten wat KPN meer kan doen met uw klacht. 

De prijs heeft hier weinig mee te maken. Of u vind ze te duur. Dan geld ook weer mijn eerste advies. 


Werkt u voor kpn?

Als dit ja is dan verklaard dat dit antwoord.


@ARPotze 

Nee ik werk niet voor KPN, van mensen die ik niet ken, is iedereen mij even lief. Ik zie niet wat KPN medewerkers hier fout in hebben gedaan. 

Mijn reactie is er mede op gebaseerd dat u KPN te duur vindt, als u een contract heeft dat al langer dan een jaar loopt kunt u op elk moment opzeggen en bent u binnen een maand van ze af. 


Na de bouwvak kijk ik wel.

Het zal nog wel een duren voor dat het netwerk gaat werken.

Heb je de rest van mijn goedbedoelde bericht ook gezien ?
KPN gaat ook leveren over het aan te leggen glasvezelnet, als mijn veronderstelling in mijn vorige bericht juist is.


En denkt u dat ze dan goedkoper zijn als ze het nu al niet zijn. 

De problemen niet kunnen oplossen.

En dan gewoon de prijs verhogen zonder een betere verbinding te leveren.

 


Nee, voor de prijs zal het niet uitmaken, als je geen binding hebt met kpn dan zou ik het wel weten.
Overstappen op de glasvezel met welke aanbieder dan ook zal nog even duren.
Maar toch, in de tussentijd willen “we” (alle onbezoldigde meedenkers hier op dit forum) graag meedenken voor een oplossing, als we iets meer detail informatie krijgen.



Maar toch, in de tussentijd willen “we” (alle onbezoldigde meedenkers hier op dit forum) graag meedenken voor een oplossing, als we iets meer detail informatie krijgen.

Mee eens, maar dat kan pas als @ARPotze  wat meer informatie geeft over de technische problemen en storingen die hij ervaart. Zonder dan kunnen wij als goedwillende meelezers weinig bijdragen.


Hoi @ARPotze, de verhoging en storingen die je ervaart hebben niets met elkaar te maken. We denken graag mee over de storingen die je ervaart en of we die kunnen oplossen, maar als je niet vertelt wat de storing precies is is dat erg lastig. Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Als je ons meer vertelt denken we graag met je mee. Anders kunnen we ook weinig voor je doen.