Skip to main content

Op 29-11-2023 heb ik mijn abonnement keurig een maand tevoren opgezegd. Op 11-12-2023 heb ik hier een bevestiging van KPN van  gekregen. Mijn abonnement van mijn nieuwe provider ging 27-12-2023 in. (Uiteindelijk werd dat 14-1-2024) Ik krijg sindsdien nog elke maand een rekening (die ik weiger te betalen) 

Ondernomen actie tot dusver:

Eind januari: Telefoontje naar KPN. Er werd gezegd naar mijn nieuwe provider te bellen, deze zouden niet opgezegd hebben (waarom dan de mail van 11-12-2023?) Ik heb mijn nieuwe provider gebeld. Deze heeft wel opgezegd. Ik bel KPN. Ze gaan het uitzoeken en bellen terug. Uiteindelijk word ik niet teruggebeld.

Februari: Meerdere telefoontjes. Er wordt nog steeds gezegd dat mijn nieuwe provider niet heeft opgezegd. Ik bel de nieuwe provider. Zij hebben wel opgezegd. KPN gaat het uitzoeken. Ik hoor niets meer.

Maart: Ik ga chatten, werkt niet, mailadres is niet vindbaar. Toch maar bellen. Precies hetzelfde verhaal.

April: Ik denk ‘**** you’ en doe niets.

Mei: Nog een telefoontje. Schuld ligt bij de nieuwe provider, uitzoeken, beloven terug te bellen, Bellen niet terug.

Juni: Ik krijg weer een rekening en ben er nu écht klaar mee.

Vandaar dat ik op dit openbaar forum ga posten. Niet sjiek misschien, maar het moet echt stoppen. De rekeningen vanaf 14 januari 2024 betaal ik gewoon niet. 

 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt en bericht aangepast ivm huisregels

Hi @Arta68, ik denk ook graag mee. 

Mag ik van je weten hoe je dit opgezegd? Telefonisch, via onze website? Of heb je de overstapservice gebruik zodat je nieuwe provider dit zou opzeggen? 


Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice en heb daar op 11-12-2023 een bevestigingsmail van KPN voor ontvangen. Dat er opgezegd is en dat er daarom een doos gestuurd zou worden voor het modem, etc. (Deze staat nu al een half jaar te wachten op de doos)


Ik heb die brief gevonden en gelezen. Ik citeer uit de brief "Wij stoppen je abonnement als Ziggo aan ons bevestigt dat je bent overgestapt.” Dit is echter nooit gebeurd. Na navraag bij Ziggo geeft Ziggo aan dat ze jou een brief hebben gestuurd over aanvullende informatie of de optie om het zelf bij ons op te zeggen. Ziggo geeft aan hier geen reactie op te hebben gehad en ik zie ook niet dat jij contact met ons hebt opgenomen om het zelf op te zeggen. 

Begrijp ik iets verkeerd? 


Reageer