Skip to main content

 

 

Op 23 juni heb ik online een contract afgelsoten met KPN internet en tv. 

 

Ik heb altijd ziggo gehad voor het eerst dat ik overstap van provider.

Nu had ik een monteur ingepland voor de 10e Augustus. Ik kreeg tijdens mijn vakantie op 4 augustus een mail van KPN met annulering klantnummer, (Deze heb ik nooit aangevraagd)

 

Toen ik de 8e Augustus terug in NL aankwam van mijn vakantie belde ik KPN op met de vraag waar de annulerings mail vandaan kwam. Ze wisten het in eerste instantie ook niet,  KPN zou het uitzioeken!

 

Na geen gehoor belde ik zelf naar KPN... Ik kreeg door van een medewerker; in u straat is er geen glasvezel en geen koper aanlsuiting dus we hebben de contract ontbonden  We kunnen op u adres geen dienst verlenen. En dat ik dit even met KNP netwerk moest opnemen en zelf uitzoeken.

 

Vandaag met KPN netwerk gebeld en die gaven het volgende aan:  

Er is zeker wel glasvezel in u straat en de aanlsluiting is er al zelfs tot u voordeur.  

KPN moet ons alleen een opdracht geven dat we de aanluiting naar binnen kunnen brengen.

 

Weer met KPN gebeld en ze konden me niet verder helpen.

Het bleef een probleem om op mijn adres een kpn aansluiting te krijgen terwijl KPN netwerk dit al bevestigd had aan mij, Nu komt het mooiste zowel mijn linker als de rechter buren hebben beiden een KPN aanluisting de 1 met glasvezel en de andere op koper. 

 

Gekker moet het niet worden terwijl ik ervoor ben ingelicht door KPN in uw straat heeft KPN geen diensten.

Na veel geklaag en hier niet akkoord mee te gaan heeft de beste service verlener op aandringen vanuit mijzelf wat leidinggevende gesproken en ze hebben mijn case voorgelegd bij KPN Amsterdam ik zal binnen 3 dagen worden teruggebeld en pas erna wordt er gekeken wat de oplossing is.

ik snap hier serieus helemaal niks meer van. ik heb mijn ziggo abbonement al opgezegd en deze is afgelsoten. Ik heb dus nu geen internet en of TV. En weet nu niet wanneer iemand van KPN bij ons langskomt om het nodige in gang te zetten.

 

Dit is een zeer vervelende begin van een nieuwe relatie  (Advies KPN medewerker lekker overstappen naar een andere provider)

Terwijl ik juist ben overgestapt voor de actie waar ik gekozen voor heb. 

 

Graag ontvang ik een passende oplossing want dit kan gewoon niet,

Alle fouten hier zijn aan KPN te verwijten. 

 

MVG

GA Qureshi 

Admin: klantgegevens verwijderd uit openbare post

Bedankt voor het niet reageren KON en niet opvolgen Van de afspraken. Een leuke case voor Tim Hofman met de programma Boos en of kassa. 


Hoi @Salver . Welkom op het forum.

Het forum is een plek waar - in de eerste plaats- klanten en geïnteresseerden elkaar helpen. Moderators zoals ik springen her en der bij.  Verder duurt het een aantal dagen aangezien we de vragen op volgorde van binnenkomst monitoren.

In je profiel staat een postcode+huisnummer.  Als ik daar op zoek vind ik momenteel geen bestelling.  Er loopt dus niks op dat adres.  Klopt dit adres?