Skip to main content

Via de overstapservice bestelling geplaatst met nummer S*******. 
Kpn 
heeft mijn abonnement opgezegd en terwijl we wachten op model zie ik tijdens het checken van status uw bestelling is geannuleerd!!!

Dit kan toch niet! Wat nu?

 

Admin: ordernummer verborgen

Ik bedoel terwijl we wachten op modem en actie TV zie ik dat bestelling is geannuleerd!!!


Dat is inderdaad vreemd Aday. Heb je daar inmiddels meer duidelijkheid over gekregen? Anders zou ik je willen adviseren om even te bellen tijdens kantooruren met 0800-0402 en om dan contact te zoeken met de afdeling Contracten en Opzeggingen. 


Hi Remco, helaas niet geen medewerker kan zien waarom het is geannuleerd en ze kunnen het ook niet herstellen. Vooral dat laatste snap ik niet 

Uw collega zei via klachten te reageren omdat die meer rechten hebben


Hi Remco, helaas niet geen medewerker kan zien waarom het is geannuleerd en ze kunnen het ook niet herstellen. Vooral dat laatste snap ik niet 

Uw collega zei via klachten te reageren omdat die meer rechten hebben

Dus de medewerker (dus bij 0800-0402) zegt dat in de administratie een bestaand ordernummer van KPN niet is terug te vinden. Eigenlijk zegt deze medewerker dus. Onze administratie is een zooi. 

Heb je jouw forumprofiel al ingevuld, dan kan @Remco_ hier dieper in duiken. Geen enkele goede KPN’er wil toch zo een misinformatie over het bedrijf waar hij in dienst is. 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Goedemorgen, klopt de medewerker zegt dat order (wel zichtbaar) geannuleerd is door een medewerker maar niet kan achterhalen waarom. 
 

Volgens supervisor van medewerker kan het niet op identieke wijze met een gratis TV worden hersteld maar hebben door dit geval een korting aangeboden van enkele maanden. 
 

ik denk echt dat er iemand de order heeft geannuleerd om aan een bekende toe te wijzen

daar er geen TV’s meer zijn. 
 

Nu heb ik genoeg financiële middelen om een of meer tv s te kopen echter vind ik dit niet kunnen daarom wil ik me er niet zomaar bij neerleggen. 

 

heb zowat overal de kwestie opgegeven maar tot nog toe helaas geen concreet antwoord of oplossing gekregen 🤷‍♂️