Skip to main content

Gisteren gekeken wat een abonnement zou gaan kosten voor mijn buurman, blijkt dat bij de huidige prijzen hij hetzelfde zou gaan betalen als ik, maar dan wel met 1 Gbit/s internet, waar ik het met 100 Mbit/s doe. En nee, dat is niet de welkomstaanbieding, dat is n.l de eerste x maanden een lager bedrag.
Ik heb gekeken in MijnKPN wat ik zou gaan betalen als ik mijn internetsnelheid zou verhogen en dat kost mij een tientje per maand meer.
Dat is toch vreemd? Tenzij ik totaal verkeerd gekeken heb natuurlijkj, maar dat denk ik niet...

Gisteren gekeken wat een abonnement zou gaan kosten voor mijn buurman, blijkt dat bij de huidige prijzen hij hetzelfde zou gaan betalen als ik, maar dan wel met 1 Gbit/s internet, waar ik het met 100 Mbit/s doe. En nee, dat is niet de welkomstaanbieding, dat is n.l de eerste x maanden een lager bedrag.
Ik heb gekeken in MijnKPN wat ik zou gaan betalen als ik mijn internetsnelheid zou verhogen en dat kost mij een tientje per maand meer.
Dat is toch vreemd? Tenzij ik totaal verkeerd gekeken heb natuurlijkj, maar dat denk ik niet...

Dat komt omdat je nog in Hussel zit gok ik.
Het enige wat je kan doen is volgens mij, naar het nieuwe type omschakelen middels een verlening van een jaar.
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Hierdoor kom je in het nieuwe type contract, waar de prijs inderdaad lager is.


@SaltyBart Bedankt voor je antwoord. Ik heb net even naar een verlenging gekeken en inderdaad, dan komen de prijzen overeen.
Ik weet alleen niet of ik wel naar KPN+ wil met TV.


@SaltyBartBedankt voor je antwoord. Ik heb net even naar een verlenging gekeken en inderdaad, dan komen de prijzen overeen.
Ik weet alleen niet of ik wel naar KPN+ wil met TV.

Haha ja keuzes, ik vond hem wel oké werken.
Â