Skip to main content

recent is mijn contract aangepast en geïndexeerde. dit is heel duur en weinig waar voor je geld. en ik wil weten of ik dan kan opzeggen met nummerbehoud,.

Dag @harry20274 wat heb je aangepast of heb je verlengd?


KPN heeft het sim only mobiele abonnement naar een andere bundel  3gb en onbeperkt bel/sms aangepast. 


Ik vermoed dat het binnen je abonnement is aangepast. Dit heeft geen gevolgen voor de looptijd.  Overigens kan je in mijnkpn zien wanneer het abonnement afloopt. 


Joep, bent u van KPN zelf /…. omdat u vermoedens uitspreekt..


Als je niet gehoor of spraak gehandicapt bent, bel dan even met het gratis nummer 0800-0402, Alleen bij aanpassingen van de prijs door inflatie maakt dat je niet direct kan opzeggen (vooraf als ze het aankondigenn). 

Elke andere duurovereenkomst kan normaliter bij eenzijdige wijziging direct worden opgezegd. 


Beste @harry20274, welkom! Heb je inmiddels telefonisch contact gehad via 0800-0402? Is e.e.a. inmiddels duidelijker geworden? Zo niet, helpen we je graag. Wat is er precies geïndexeerd? Gaat dit om de inflatiecorrectie of is er iets anders aan de hand? Vul gerust je profiel even aan met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer. We kijken graag met je mee.