Skip to main content

Goedemorgen ,

mijn factureren kloppen niet?

ik ben hier al een tijdje mee bezig  ik heb hier al meerdere keren over gebeld  en ik zou worden teruggebeld dit wordt ook maar niet gedaan?

ik had mijn abonnement gewijzigd maar doordat dat niet goed ging heb ik alles teruggezet naar mijn oude abonnement en nu staat er ineens een online aankoop op van spotify voor 9;99 op de factuur dit klopt niet want deze is gratis bij mijn oude abonnement.

Ik heb nooit een online aankoop gedaan het is wel toevallig dat dit is ingegaan wanneer mijn nieuwe abonnement zou ingaan.

nu heb ik toen ook een mobiele abonnement afgesloten en hier zou ik 2,50 korting krijgen omdat ik al diensten heb bij jullie en ik krijg mijn factuur zonder die korting het gaat lekker bij KPN

ik ben al meer dan 30 jaar klant bij jullie en ik wordt echt heel slecht behandeld.

als je belt krijg je steeds een ander en een leidinggevende krijg ik niet te spreken ik hoop dat jullie mij nu eindelijk kunnen helpen en niet van het kastje naar de muur sturen wat nu al steeds gebeurd.

 

Hi @Sonjav, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Wat zie je als je hier met je Spotify account inlogt onder kopje betaling, dat dit via ons gaat? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je gebruikersnaam van Spotify of het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kan ik ook meekijken. 


Hi @Sonjav, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Wat zie je als je hier met je Spotify account inlogt onder kopje betaling, dat dit via ons gaat? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je gebruikersnaam van Spotify of het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan kan ik ook meekijken. 

Beste Alex . 
ik heb t profiel aangepast.

ik hoor graag van je 


@Alex_P

Beste Alex . 
ik heb t profiel aangepast.

Dit staat bij spottily 

Jouw abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN/XS4ALL. Benader KPN/XS4ALL voor vragen over je abonnement.

ik hoor graag van je


Dankjewel Sonjav, ik weet genoeg. Ik ga hier de juiste mensen e-mailen om te zorgen dat het stopt waarna ik het voor je ga corrigeren. Ik kom hier snel op terug zodra ik een reactie heb.


Goedemiddag @Alex_P 

Is er al wat meer bekend?


Hi @Sonjav, ik zie dat het vorige vrijdag is opgepakt, de 16de. Ik kan je geruststellen dat het goedkomt, nog even geduld.