Skip to main content

Hallo,

Ik heb het een tijd geleden ook al eens geprobeerd maar toen is het niet gelukt, maar ik zou het email adres waar mijn factuur naar toe word gestuurd willen veranderen zodat ik het nu eindelijk in het goede email adres krijg.

Ik heb toen destijds alles al doorgegeven waar jullie om vroegen, en toen zou alles aangepast zijn maar je raad het al de factuur gaat nog steeds naar het verkeerde email adres.

waarom moet dit allemaal zo moeilijk en omslachtig, mijn email adres voor de nieuwsbrief kun je zo aanpassen maar voor je factuur is een drama.

 

Gr L Scheffer

Vandaag nog maar eens de stoute schoenen aan getrokken en kpn gebeld om nogmaals het email adres aan te passen waar de facturen naar toe worden gestuurd. In totaal 8 minuten wachten en daarna een aardige mevrouw die mij direct ging helpen, en nu schijnt het dat het is gelukt dat dus mijn email adres om mijn facturen te ontvangen aan te passen. En dat allemaal al binnen ongeveer anderhalf jaar.

Ik hou iedereen op de hoogte of het idd gelukt is want ik geloof het niet eerder dan nadat ik mijn factuur op het juiste email adres heb ontvangen, dus word vervolgd.


Hallo @looy, allereerst welkom op het KPN forum. Bijzonder vervelend natuurlijk dat de factuur tot op heden op een verkeerd e-mailadres is blijven binnenkomen. Als de medewerker die je recent hebt gesproken, het e-mailadres nu heeft aangepast, heb ik er vertrouwen in dat het dan nu echt goed komt.Â