Skip to main content

ik heb vandaag ook mijn factuur op mijn oude email adres ontvangen 

ik heb het wel veranderd op mijn profiel ?????

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi en van harte welkom hier @Marco van O.!

Je kunt jouw e-mailadres, waar je onder andere je facturen en mails van ons op ontvangt, aanpassen via MijnKPN. Je kunt het vervolgens aanpassen in je profiel. Je leest ook meer over het aanpassen van je e-mailadres in onze blog. Ik ben benieuwd of je er hiermee uit gekomen bent, laat je het weten?


dit heb ik veranderd maar komt nog steeds op de oude binnen


dit heb ik veranderd maar komt nog steeds op de oude binnen

Prima, dan zit je in ieder geval op de goede plek 🙂 Hoe lang is het geleden sinds je je e-mailadres hebt aangepast? Het duurt even voordat je e-mailadres in alle systemen gewijzigd is, nadat jij je e-mailadres in MijnKPN aanpast. Het gebeurt soms dat de eerstvolgende factuur nog naar het oude e-mailadres gaat. Daarna gaat het gewoonlijk goed.

Als dat bij jou niet het geval is, dan raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg kan mijn collega de juiste verificatie doen, en helpt je dan meteen verder met controleren en waar nodig aanpassen van je e-mailadres.


ik heb het gelijk veranderd op 14 juni 2022 1 dag na het aansluiten

en heb het 0800 nummer gebeld een colega van je heeft het veranderd 

en je antwoord die je hierboven schreef is een melding gekomen op mijn oude email adres????

wel vreemd 

maar bedankt alvast voor je hulp

 

 


@Marco van O. Dat klinkt goed, goed dat het aangepast is via de klantenservice. Dan moet het voortaan goed gaan met je facturen.

Op welk e-mailadres je meldingen van het forum ontvangt, hangt af van het e-mailadres waarmee je jouw forumprofiel hebt aangemaakt. Je kunt het terugzien in je profiel.


sorry Alexandra 

als ik op de profiel link klik kan ik alles veranderen behalve mijn email adres 

deze worden nu nog ontvangen alleen mijn oude email gaat over 4 maanden gestopt worden

 


Hmm, zou je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren welk emailadres je graag zou willen gebruiken voor je forum account @Marco van O.? En ook met welke je nu inlogt? Dan kijk ik of ik 'm voor je aan kan passen!


heb ik gedaan alvast bedankt Maja je kunt op je profiel alles wijzigen maar ik zie geen email???????


Ik heb hem nu aangepast en hoop dat de melding over dit berichtje direct op de goede plek terecht komt! laat je het even weten @Marco van O.😊


helemaal goed het is gelukt ik heb hem op mijn nieuwe email ontvangen bedankt Maja👍😉😂


Ah helemaal super @Marco van O., bedankt dat je het direct laat weten! 😃