Skip to main content

Hallo,

 

Ik had een vraagje, ik heb laatst een sim only abonnement afgesloten, maar ik zie dat mijn factuur niet klopt met wat ik moet betalen. Ik had namelijk het duurste sim only abonnement afgesloten van 25 euro (dit was met de husselkorting). Nu zie ik dat er 37.5 staat op mijn contract en dat daar de korting vanaf is gegaan. Dus er zou maandelijks 33.30 overblijven. Maar dit is 8.30 meer dan dat ik had afgesloten. Kunnen jullie mij misschien verder helpen hiermee?

 

Mvg,

 

Cheyenne Binnekamp

U heeft een thuis abonnement bij KPN? 


Ja wij hebben een thuis abonnement bij kpn


Goedenavond @CheyenneBinnekamp! Goed dat jij je vraag hier stelt: we helpen je graag verder!

Op het moment dat jij een Internet (en TV) abonnement combineert met een mobiel abonnement, dan kun je tot €7,50 per maand korting krijgen op het mobiele abonnement. Ik lees dat jij het duurste Sim Only abonnement hebt afgesloten, dat is het Unlimited abonnement en bij dat abonnement krijg je €7,50 korting per maand (wij noemen dat een Hussel voordeel). Heb je ook een bevestiging ontvangen dat er voordelen geactiveerd zijn op jouw abonnement(en)?

Je kunt de voordelen eventueel zelf aanmelden via Hussel voordelen aanmelden.
Omdat je nu al een factuur ontvangen hebt, wil ik graag met je meekijken: wil jij jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, 06 nummer en klantnummer, postcode en huisnummer en jouw geboortedatum. Op basis van deze gegevens kan ik jouw klantgegevens opzoeken. Geef je hier een seintje als jij jouw gegevens toegevoegd hebt? Alvast bedankt! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!