Skip to main content

Ik vind mijn huidig abbonementen duur bij onze mobiels.

Welke abonnementen neem je nu af? En wat betaal je daar dan precies voor? 


Ik heb een van 17 en 1 van 18 zoverl


17.89

 

En 18.97


Euh, ja….

Maar hoe groot zijn de bundels? Hoe oud is het abonnement?

We hadden laatst hier iemand met zo'n oud abonnement dat ie voor 19 € nog maar 1 GB (maand) had…. en 120 min/sms. Ik heb voor dat geld nu 20 GB + onbeperkt min/sms. Maar mijn abo kan ik half juli weer verlengen (verjongen) en dat ga ik zeker doen.

Ik ga dan naar het 12 GB abonnement, wat kpn verdubbeld omdat ik thuis kpn internet heb. Dus 24. Met uiteraard onbeperkt min/sms voor onbezorgd bellen.

Heb je thuis ook nog KPN TV dan krijg je ook het pluspakket (zenders en on demand series en films) cadeau.

Het loont gewoon om zeker elke 2 jaar je abonnement te verjongen. Dat noemen ze verlengen.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/sim-only Dit zijn de huidige abonnementen. Het onderste rijtje zijn de maandbundels. Bij de unlimited abonnementen heb je per dag 20 GB.

Je abonnement wijzigen via 

KPN winkel

MijnKPN

Klantenservice 0800-0402 

!!!


Nou heb maar 5 gb.

 

Dan ga ik over stappen want vindt dit erg duur 2 abbonementen bijna 38 euro kwijt terwijl bv ziggo 11.50.per maand betaald voor 5 gb


U heeft ook 15 euro per maand abbonement .

 

Kan ik daar naar overstappen, mijn abo loopt nog 1 jaar.


Ziggo heeft geen mobiel. Vodafone wel.

Als je contract nog een jaar loopt kan je niet overstappen. Daarvoor moet je contractvrij zijn.

Kijk in MijnKPN welke mogelijkheden er binnen je huidige abonnement zijn. Abonnementen kun tijdens de looptijd naar boven en beneden bijgesteld worden.


Hoi Josien! Het zou echt jammer zijn als je ons zou verlaten. Zoals Peter al aangeeft kan je altijd even bellen met 0800-0402, dan zetten mijn collega's dat voor je op een rijtje en kijken welk abonnement dan het beste bij je past! Je kan ook altijd even langs een KPN Winkel in de buurt gaan


Dan ga ik over stappen

Naar een anderen provider is niet nodig. 

Je kunt bij kpn gewoon verlengen met een nieuw abonnement. Bij verlengen blijf je bij je provider met behoud van je nummer.  Veel minder rompslomp dan overstappen. 

Ga naar kpn.com/verlengen.

 

 

 


Reageer