Skip to main content

ik krijg geen 5 euro korting meer omdat ik  een internetsnelheid zou hebben boven de 12 mb.

Helaas mijn snelheid komt niet boven de 4.5 mb.

dus ik moet mijn korting wel behouden.

vr. gr. Ton Plattel

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Beste @wilmyhilbers, welkom! Als wij je zeggen dat je meer dan 12 Mbit/s kunt behalen, is 4.5 wel een beetje weinig 😞. Hoe meet je dat? Is dat via een bekabeld aangesloten laptop/pc of via wifi? Zou je eens een bekabelde speedtest willen doen? En wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


KPN monteur  Frans *** is geweest op 24/02 .  Hij heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en de snelheid is en blijft 4.9 kb. Hij heeft een rapportje gemaakt en verzocht de tenietgedane korting van 5 euro pm op te heffen.

dank wilmy hilbers en ton plattel

 

Admin: naam collega verborgen i.v.m. privacy


4,9kb ? Woon je op eilandje pampus ?

Aardig kabeltje als het 4,9kb is, Maargoed wat geeft de postcodecheck ? Voor uw adress.


KPN monteur  Frans *** is geweest op 24/02 .  Hij heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en de snelheid is en blijft 4.9 kb. Hij heeft een rapportje gemaakt en verzocht de tenietgedane korting van 5 euro pm op te heffen.

dank wilmy hilbers en ton plattel

 

Goed om te horen! Weten jullie zeker dat er niet meer mogelijk is? Bijvoorbeeld door Sneller internet buitengebied? Mocht je toch willen dat ik met je mee kijk, vul dan alsnog gerust je profiel aan met je adres en klantnummer en laat het hier even weten. 


4,9kb ? Woon je op eilandje pampus ?

Aardig kabeltje als het 4,9kb is, Maargoed wat geeft de postcodecheck ? Voor uw adress.

TS bedoelt denk ik 4,9mbps zoals in de startpost staat. Maar ook dat is natuurlijk bedroevend weinig en niet meer van deze tijd.