Skip to main content

Goeden avond medewerkers kPN

Mijn factuur klopt al enkele jaren niet. En nu komen jullie daar nog eens met een inflatie correctie overheen.
ik wil graag betalen voor wat ik afneem bij KPN.

En dat is kPN hussel 200 down en 200 up. De prijs daar van is 50 euro

tv + zenderpakket á 12,50euro dit is totaal 62,50 euro

Daar komt vanaf 1 juli 4 € inflatie correctie boven op 1 juli een factuur wordt dan 66,50 euro

KPN gaat mij vanaf 1 juli 2023 per maand 67,46 in rekening brengen .

Graag zou ik zo spoedig mogelijk uitleg van u willen hebben over het verschil van 0,96. euro per maand.

Je hebt 't over Hussel maar je noemt de prijzen van de huidige propositie met TV+. Door kpn heel saai propositie 2023 genoemd.

Bij Hussel is de basisprijs bij de start van het abonnement voor 200 Mb/s 52,50 en TV (basispakket, exclusief extra pakketten) 10,00. Daar komt elk jaar dan de inflatiecorrectie bij.

Daar is onlangs 6,4 % inflatie overheen gegaan. Kom ik op € 66,50. 

Maar ik denk dat je ook al de inflatieronde van vorig jaar hebt gehad. Hussel is er sinds oktober 2019. (en was af te nemen voor nieuwe klanten tot 23 januari j.l.)

Voor het Hussel abonnement lijkt mij met 2 x inflatie jouw prijs te kloppen als een bus.

Dus

Eerst 62.50

Na de eerste inflatiecorrectie van 2022: 63.46

En nu na de inflatiecorrectie van 2023: 68,42


Ik heb het aangepast.


Bedankt voor je snelle reactie, maar ik wil het graag zeker weten. 


En ik heb 't uitgelegd.

Voor (nogmaals) bevestiging, maar door een moderator, even 2 tot 3 dagen geduld.

Het klopt echter wel. 

(mijn berekeningen met jouw opgegeven bedragen kunnen iets afwijken)

En je noemt Hussel maar de prijzen die je noemt zijn daar niet van. Heb je je abonnement dit jaar genomen?


Hi @Ejteener, ik denk dat het klopt als een bus wat @PeterG zegt, maar als je graag wil dat ik dit nog even extra nakijk dan kan dat natuurlijk.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂


Bedankt allemaal voor de informatie


Hoi Peter en Maja. Het zal wel als een bus geklopt hebben. Maar gisteren in overleg met met KPN een goeie deal kunnen maken voor de komende 2 jaar. Lof aan KPN 👍👍


Hoi Peter en Maja. Het zal wel als een bus geklopt hebben. Maar gisteren in overleg met met KPN een goeie deal kunnen maken voor de komende 2 jaar. Lof aan KPN 👍👍

Ah kijk aan, goed dus dat je even contact op hebt genomen 😃👌🏼



Beste KPN medewerkers

 

Datum 12 juli 2023

 

Ik ben maandag 10 juli 2023 gebeld door een KPN medewerker. Die meneer vertelde mij dat mijn contract eerdaags zou aflopen  ( 31-dec 2023).  Mijn contract zou niet aflopen maar werd stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn.  Hij wilde mij een verlengingsvoorstel doen. Dat was het volgende de eerste 3 maanden: 10 € korting. 

Ik heb hem toen aangegeven dat ik best wilde verlengen maar dan voor de prijs wat een nieuwe abonnee ook betaalt en dat is 50 € voor internet en 12,50 € voor tv dus  totaal 62,50 €. De medewerker moest even overleggen met zijn leidinggevende. Bij terugkomst was dat akkoord, ik kreeg dan nog de eerst drie maanden een korting van 10 € per maand bij verlenging voor 1 jaar. En bij verlenging voor 2 jaar de eerst 6 maanden 10 € korting per maand. Ik vond dat een goed voorstel.

Na ontvangst van de bevestiging bleek er helemaal geen sprake te zijn van een contractverlenging, maar van een compleet nieuw contract voor twee jaar. En dit onder het mom dat ik een wijziging had aangebracht, de internetsnelheid  had geüpgraded naar 200 mbit . Deze internet snelheid van 200 mbits  had ik al in mijn Hussel contract. Ook staat er in de bevestigingsbrief dat ik voor deze wijziging van internet snelheid  nieuwe apparatuur nodig had en deze werd toegezonden. Ik voel mij besodemieterd, de toegestuurde apparatuur werkt voor geen meter. Ik wil gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd en het contract terug draaien naar het oude Hussel contract. Maar wel tegen de afgesproken verlenging condities, die mij zijn aangeboden. Ik wil dat KPN zo snel als mogelijk contakt met mij op neemt.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic



Beste KPN medewerkers

 

Datum 12 juli 2023

 

Ik ben maandag 10 juli 2023 gebeld door een KPN medewerker. Die meneer vertelde mij dat mijn contract eerdaags zou aflopen  ( 31-dec 2023).  Mijn contract zou niet aflopen maar werd stilzwijgend verlengd met een maand opzegtermijn.  Hij wilde mij een verlengingsvoorstel doen. Dat was het volgende de eerste 3 maanden: 10 € korting. 

Ik heb hem toen aangegeven dat ik best wilde verlengen maar dan voor de prijs wat een nieuwe abonnee ook betaalt en dat is 50 € voor internet en 12,50 € voor tv dus  totaal 62,50 €. De medewerker moest even overleggen met zijn leidinggevende. Bij terugkomst was dat akkoord, ik kreeg dan nog de eerst drie maanden een korting van 10 € per maand bij verlenging voor 1 jaar. En bij verlenging voor 2 jaar de eerst 6 maanden 10 € korting per maand. Ik vond dat een goed voorstel.

Na ontvangst van de bevestiging bleek er helemaal geen sprake te zijn van een contractverlenging, maar van een compleet nieuw contract voor twee jaar. En dit onder het mom dat ik een wijziging had aangebracht, de internetsnelheid  had geüpgraded naar 200 mbit . Deze internet snelheid van 200 mbits  had ik al in mijn Hussel contract. Ook staat er in de bevestigingsbrief dat ik voor deze wijziging van internet snelheid  nieuwe apparatuur nodig had en deze werd toegezonden. Ik voel mij besodemieterd, de toegestuurde apparatuur werkt voor geen meter. Ik wil gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd en het contract terug draaien naar het oude Hussel contract. Maar wel tegen de afgesproken verlenging condities, die mij zijn aangeboden. Ik wil dat KPN zo snel als mogelijk contakt met mij op neemt.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

 

Goeden dag 

Dit bericht kan vervallen, na een telefonisch onderhoud met KPN, is het voor mij naar tevredenheid opgelost. Ik mag de oude apparatuur blijven gebruiken. En de nieuwe apparatuur terug sturen 👍👍👍

Het nieuwe contrakt blijft van kracht en loopt tot 10-07-2025. Bedankt KPN. Als de voorwaardes zo blijven ben ik er blij mee.👍👍👍😇😃


Oei, ik schrok even van het eerste bericht @Ejteener, maar gelukkig is er alweer contact geweest en ben je nu weer tevreden 😃