Skip to main content

Over het algemeen ervaar ik dat communicatie met KPN zeer moeilijk te maken is anders dan via volledig door KPN vastgestelde digitale patronen of telefonisch. Maar toen ik deze website zag KPN Klantenservice Telefoonnummer nodig? Vind het direct. (keuzemenu.info) ???? Je weet niet wat je tegenkomt als anti-reclame voor KPN!!!  KPN kan zich daar natuurlijk mee afdoen door aan te geven dat zij daar geen bemoeienis mee hebben, maar het vormt wel een meegaande wind in het gevoel over onze communicatie. In deze wil ik u hierover alleen maar mijn persoonlijke mening geven. 

Hoe had u de communicatie met kpn graag gezien?


Er zijn soms persoonlijke vragen die niet onder te brengen zijn bij de door KPN aangeboden standaard mogelijkheden. Met verwijzing naar de reviews op de eerder aangegeven website blijk ik ook duidelijk zeker niet de enige te zijn die dit zó ervaart. Dus de vraagstelling is eigenlijk een open deur. Ik mis gewoon óók de mogelijkheid van een persoonlijke schriftelijke benadering via een email. Maar óók de persoonlijke telefonische service na 18:00 uur is al teruggebracht tot "doe-het-zelfservice".
Voor meer dan € 1.200,00 per jaar lijkt mij daar toch wel enige ruimte voor deze behoefte?


Ter vergelijking met de grootste concurrent van KPN

Ziggo: https://keuzemenu.info/ziggo-klantenservice/

Allebei kreeg net iets meer dan 1*. Zulke reviews zijn nooit objectief, waarom moet iemand extra naar een vreemd site gaan om reviews te schrijven als hij tevreden is? Dus je heb alleen maar mensen die iets te klagen hebben.

 


Per 16-12-2022 is doorschakelen via 0900, 0906 en 0909 nummer verboden.

Je kunt 'm melden bij de ACM.

Gelukkig staat bij Googlen op “klantenservice kpn” direct de juiste info bovenaan.


Maar u begrijpt vast dat email voor een klantenservice de slechtste manier van communiceren is. Het gebeurt namelijk maar zelden dat er op een vraag geen vervolgvraag is. Dan wordt het dus heen en weer mailen met de kans dat mailtjes gemist worden of tussen haatmail zit. 


Ja, ik moet toegeven dat ik ook begrip heb voor al jullie commentaar.

Hartelijk dank voor jullie reacties 😉!


Hi @Misco30 en welkom op het forum! 

Fijn dat er wederzijds begrip is. 😄 Mooi om zo'n topic te lezen. 
Telefonisch zijn we trouwens nog wel 24/7 bereikbaar voor storingen via 0800-0402. Voor andere vragen is het doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

Ook via dit forum zijn we actief, maar kan het soms even duren voordat je reactie krijgt.
Daarnaast zijn we ook bereikbaar via Facebook en Twitter (ook wel 'X'), dus via die wegen kun je ook nog contact opnemen. 

Geen e-mail, maar wel schriftelijke opties. Dus als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt kun je het via één van die kanalen proberen en je bent hier natuurlijk ook van harte welkom! 🙂


Dankjewel Sanne voor je aanvullende reactie.