Skip to main content

Mijn aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld, wat moet ik nu doen 

Je rekening betalen als dat nog niet gebeurd is.

Direct KPN bellen op 0800-0402.


Mijn aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld, wat moet ik nu doen 

Klinkt inderdaad dat je bent afgesloten omdat je rekeningen niet heb betaald…andere “administratieve redenen” kan ik zo niet bedenken.

Volgens mij sluiten ze je pas af als je 2 of 3 rekeningen niet heb betaald. Dus per direct aan je betalingsverplichting voldoen en alle achterstallige rekeningen betalen.


Volgens mij zag ik dit topic eerst in de categorie Prepaid staan. Dan zou er wat anders aan de hand kunnen zijn. Klopt dat @Pharrell29 , betreft het een KPN Prepaid aansluiting?

Prepaid is een eenvoudig product met maar Ă©Ă©n belangrijke voorwaarde.

Een prepaid simkaart blijft onbeperkt geldig zolang je hem actief gebruikt. Je moet iedere 6 maanden iets van het tegoed gebruiken voor bellen, sms en/of internet. Na 5 en 6 maanden komt er een herinnering via sms. Na 6 maanden inactiviteit wordt het nummer eerst uitgaand geblokkeerd en dan heb je nog 90 dagen om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarna volledig geblokkeerd en ook opgeheven. Dat is onherstelbaar.