Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort over gestapt naar KPN mobiel, nadat ik eerder dit jaar KPN internet had genomen. Ik heb dus combi voordeel.

Nu wil mijn vrouw ook overstappen naar KPN mobiel. Wat is dan de beste manier?

Dat ze zelf een nieuw account aanmaakt, en dan krijgt zij ook combi voordeel vanwege het zelfde adres? En dan moet ik haar nummer toevoegen aan mijn account?

Of moet ik een mobiel abbo extra nemen op mijn eigen account voor haar? Wat is het meest handig?

Alvast bedankt,

John

Wellicht heb je hier iets aan 

 


Wellicht heb je hier iets aan 

 

Hoi @jimny 

De KPN Compleet voordelen zijn niet meer van toepassing, en inmiddels ook verouderd.
Je hebt nu alleen nog KPN Combivoordeel als je diensten van KPN combineert.

Via deze link kom je op de juiste (actuele) pagina: KPN Combivoordeel: combineer en bespaar


Hoi allemaal,

Ik ben sinds kort over gestapt naar KPN mobiel, nadat ik eerder dit jaar KPN internet had genomen. Ik heb dus combi voordeel.

Nu wil mijn vrouw ook overstappen naar KPN mobiel. Wat is dan de beste manier?

Dat ze zelf een nieuw account aanmaakt, en dan krijgt zij ook combi voordeel vanwege het zelfde adres? En dan moet ik haar nummer toevoegen aan mijn account?

Of moet ik een mobiel abbo extra nemen op mijn eigen account voor haar? Wat is het meest handig?

Alvast bedankt,

John

 

Welkom op het forum van KPN @CrazyHorse 

Je gaat als volgt te werk, om zorg te dragen dat je vrouw ook de combivoordelen ontvangt.

Stappenplan:

  • Je vrouw vraagt zelfstandig op de website van KPN, een Sim Only aan met nummerbehoud.
  • Ze geeft daarbij aan bij stap 1, dat er KPN internet op haar adres is (KPN Comivoordeel)
  • Nadat haar 06-nummer is overgezet naar KPN (nummerbehoud), kan haar 06-nummer toegevoegd worden aan het bestaande Mijn KPN account.
  • Dat kan via deze speciale pagina: Combivoordelen aanmelden, mocht dat niet op de normale wijze lukken, product toevoegen binnen Mijn KPN.
  • Je vrouw hoeft dus geen eigen Mijn KPN account aan te maken, al jullie KPN producten vallen dus uiteindelijk onder één en hetzelfde bestaande account.

Je hiermee voldoende geholpen te hebben.
Nog vragen, stel ze gerust!


Hoi @CrazyHorse 

Voordat je gekke dingen gaat doen waar je misschien spijt van krijgt, zou ik eerst maar even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Want het adres blijft hetzelfde heb ik begrepen en dan gaat het niet, dus bel even, dan weet je het zeker.


Bedankt voor jullie snelle reactie. 

We hebben het via de manier die @Michel.uit.Arnhem beschreef gedaan, omdat die me het meest logisch leek.

Dat is prima gegaan. Ik kreeg zelf ook meteen bericht (gratis onderling bellen in EU) vanwege adres herkenning waarschijnlijk 😊


Bedankt voor jullie snelle reactie. 

We hebben het via de manier die @Michel.uit.Arnhem beschreef gedaan, omdat die me het meest logisch leek.

Dat is prima gegaan. Ik kreeg zelf ook meteen bericht (gratis onderling bellen in EU) vanwege adres herkenning waarschijnlijk 😊

Prima gedaan dus en toch pijnlijk dat de KPN kennisbank niet actueel meer was en @Michel.uit.Arnhem het juiste advies heeft gegeven 


Hoi @CrazyHorse 

Voordat je gekke dingen gaat doen waar je misschien spijt van krijgt, zou ik eerst maar even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Want het adres blijft hetzelfde heb ik begrepen en dan gaat het niet, dus bel even, dan weet je het zeker.

Beste @huistijger 

Wat je zegt klopt dus niet, alle abonnementen op hetzelfde adres (vast internet, televisie en mobiele abonnementen) kunnen gewoon onder één en hetzelfde Mijn KPN account worden geregistreerd voor KPN Combivoordeel, daar hoeft géén tweede aparte Mijn KPN account voor aangemaakt te worden.

Als mooi voorbeeld:

Mijn eigen moeder heeft een KPN mobiel abonnement op haar meisjesnaam afgesloten, en heeft dat zonder problemen kunnen toevoegen aan het Mijn KPN account op naam van mijn vader, zodat alles onder één account valt met de daarbij behorende KPN combivoordelen.
Mijn ouders wonen net zoals de situatie bij @CrazyHorse , op hetzelfde adres.

Hiervoor is het helemaal niet nodig om de telefonische klantenservice te bellen.


Bedankt voor jullie snelle reactie. 

We hebben het via de manier die @Michel.uit.Arnhem beschreef gedaan, omdat die me het meest logisch leek.

Dat is prima gegaan. Ik kreeg zelf ook meteen bericht (gratis onderling bellen in EU) vanwege adres herkenning waarschijnlijk 😊

Hoi @CrazyHorse 

Ik had ook niets anders verwacht, dan dat dit gewoon vlekkeloos ging verlopen.
En het meest logische, is ook gelijk de juiste werkwijze!

Ik heb je ook met veel plezier mogen helpen.