Skip to main content

Hallo op 16-12-2022 loopt mijn contract af Internet bellen tv hulsel kan ik hem nu verlengen maar dan met een betere aanbod want ik vind het voort duur worden zo 

Gr Theo 

 

 

Hallo @Theeke 1958 , 

Je hoeft jouw abonnement niet te verlengen. Het abonnement loopt ongewijzigd door en is direct opzegbaar (met een opzegtermijn van één maand). 

Mogelijk kun je jouw abonnement wat goedkoper maken door bepaalde aanvullingen te schrappen? Dit zijn de huidige prijzen:  

 

 

Vind je elders iets goedkopers? Dan staat het je vrij om vanaf 16-12-20202 daar een abonnement te nemen. 


Hallo @Theeke 1958 je zou ook je bestaande pakket eens onder de loep kunnen nemen. Voorbeelden:

Heb ik die hoge internetsnelheid echt nodig of kan het ook wat minder. Heb ik die extra tv-pakketten of extra tv decoders nog wel nodig? Gebruik ik de vaste telefoon nog wel?

Allemaal dingen waar je op kunt bezuinigen.

Je cadeau of korting heb je bij het aangaan van je abo al een keer gehad en gaat KPN niet nog een keer geven, maar goed ook, want ik wens daar niet aan mee te betalen.

Succes

 


Hallo @Theeke 1958 je zou ook je bestaande pakket eens onder de loep kunnen nemen. Voorbeelden:

Heb ik die hoge internetsnelheid echt nodig of kan het ook wat minder. Heb ik die extra tv-pakketten of extra tv decoders nog wel nodig? Gebruik ik de vaste telefoon nog wel?

Allemaal dingen waar je op kunt bezuinigen.

Je cadeau of korting heb je bij het aangaan van je abo al een keer gehad en gaat KPN niet nog een keer geven, maar goed ook, want ik wens daar niet aan mee te betalen.

Succes

 

daar hoef jij toch niet te betalen wel die korting maar geef niks zeg ik toch gewoon op als ze klanten willen houden doen ze dat krijg ik wel gewoon een aanbieding


 maar geef niks zeg ik toch gewoon op als ze klanten willen houden doen ze dat krijg ik wel gewoon een aanbieding

Je kunt natuurlijk opzeggen via 0800-0402. dat is jouw goed recht.  Mogelijk lukt het jou om iets te regelen, maar ga daar niet vanuit. Bestaande klanten krijgen geen aanbiedingen voor hun bestaande abonnement. 

 

KPN geeft geregeld aan: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


daar hoef jij toch niet te betalen wel die korting maar geef niks zeg ik toch gewoon op als ze klanten willen houden doen ze dat krijg ik wel gewoon een aanbieding

Hallo @Theeke 1958 door het cadeau- en kortingstelsel dan in  door de providers gehanteerd wordt betalen wij in NL gemiddeld €15 per maand meer voor ons internet dan in de omliggende landen in de EU, dus het is allemaal een sigaar uit eigen doos.

Ik gun je de cadeaus en kortingen van harte, maar niet ten koste van mijn dure abonnementsgeld.😉


@JanD dat is natuurlijk een drogreden als mensen die bellen wel korting krijgen en alle anderen niet. Als KPN geen kortingen biedt voor bestaande klanten omdat de kosten te hoog oplopen, moet dit ook niet gedaan worden voor mensen die dreigen met opstappen.


Je cadeau of korting heb je bij het aangaan van je abo al een keer gehad en gaat KPN niet nog een keer geven, maar goed ook, want ik wens daar niet aan mee te betalen.

 

Het erge is dat KPN dat kennelijk wel doet bij “brutale” mensen die bellen en (dreigen te gaan) opzeggen. Zou eigenlijk niet moeten gebeuren maar gebeurd wel.


@Mirto1985 @Ferry1984 

Eens met jullie. Ik verbaas me er ook regelmatig over als ik zoiets lees. 
Toch kun je er niet vanuit gaan dat het jou dan ook gaat lukken als je opzegt. Blijft wel wazig…..


Het is bizar als je ziet hoeveel korting KPN, Ziggo en andere aanbieders aan nieuwe klanten geven. Als je klant blijft, betaal je het volle pond. Pas geleden heb ik gebeld met de klantenservice, er werd mij vrij makkelijk een half jaar lang €20 korting op mijn Hussel abonnement aangeboden. Leuk en aardig, maar ik stap toch over naar Ziggo en ben dan een jaar lang €30 minder kwijt. Ik was graag klant gebleven bij KPN, en heb er eigenlijk ook wel moeite mee dat alle apparatuur die teruggestuurd wordt waarschijnlijk op de schroothoop belandt. Maar uiteindelijk kies ik voor mijn eigen portemonnee. Is dit alles de consequentie van de marktwerking in de telecom?


Gelijk heb je @jjpe. Ik kijk ook naar me portemonee en ik heb hetzelfde gedaan althans andersom dan. Ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN nu met die 12 maanden voor 35 euro actie. Het is gewoon vaak stuivertje wisselen. Kpn raakt klanten kwijt en krijgt er klanten bij net zoals Ziggo.


Misschien slim om ieder jaar te wisselen (rond deze aanbiedingentijd), ik zit al 40 jaar bij kpn en heb het idee altijd teveel betaald te hebben (sowieso voor een snelheid die op mijn adres niet eens behaald kon worden).

En van een digitale kalender of een paar b-films wordt ik ook niet blij.

Nu neig ik voor het eerst naar bijv ziggo over te stappen, zal toch niet slecht zijn?

Als kpn dit leest, ben ik benieuwd of ze met een aanbod komen dat overeenkomt met dat voor nieuwe klanten of een bestaande klant laten gaan.


Als kpn dit leest, ben ik benieuwd of ze met een aanbod komen dat overeenkomt met dat voor nieuwe klanten of een bestaande klant laten gaan.

Ik denk dat u dat kunt vergeten. Ik lees dat u een lage snelheid heeft. U zult dus een 50 mbit abonnement hebben lijkt me. Dat is al het laagst geprijsde abonnement. Daar zal KPN niet zo hard voor lopen om daar dan ook nog eens korting op te geven. Bij een klant met het duurste abonnement die 90 euro of meer per maand betaald is het makkelijker korting geven hé? 😉


Hallo @Tom Middendorp de KPN-afdeling die daarover gaat leest dit forum niet.

Je kunt proberen morgen te bellen met KPN, afdeling opzeggingen, 0800 0402 en kijken of je daar wat bereiken kunt.

Een nadeel van overstappen kan zijn dat je je mailaccounts kwijt raakt en je al je relaties in moet lichten over je nieuwe mailadres verder kan het een nadeel zijn dat je bij een actie weer minimaal 1 jaar aan KPN vast zit.

Succes.

 


Nou, net een aanbieding van ziggo gezien; 1 jaar lang 50% korting...dan speel ik het spelletje wel mee.

Loyaliteit (40 jaar kpn) heeft ook zijn grenzen.