Skip to main content

Mijn vrouw is thuis overleden ikzelf komt even niet op forum ik meld mij wel weer   nog een vraagje heb een nieuwe telefoon maar. Mijn vrus van kpn doet het niet meer Mijn vrouw heeft  nog een abonnement op haar mobiel telefoon hoe nu.😥😢😱😭😭😭😭

Ach Cornelis wat een slecht bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte!


Ah, Cornelis… Dat is echt niet leuk. Heel veel sterkte.

Je wilt het mobiele abonnement van je vrouw opzeggen begrijp ik. Staat dat op haar naam?

zie dan https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm .

Heel veel kracht toegewenst.


Dit berichtje komt bij mij binnen: wat ontzettend verdrietig dat zij er niet meer is, @cornelis48. Gecondoleerd met dit grote verlies! Ik stuur jou ook even een privébericht. 

Wat betreft het mobiele abonnement van jouw vrouw: dat kan kosteloos opgezegd worden, dat regelt onze Servicedesk Nabestaanden. Wat zij nodig hebben om de opzegging te kunnen verwerken is het het nummer van de overlijdensakte. Lees het rustig na op het linkje wat PeterG al stuurde:

 

 

Kom je er niet uit en heb je nog vragen of wil je advies, dan mag je altijd bellen met één van de collega’s van de Servicedesk Nabestaanden. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8 en 18 uur op het telefoonnummer 0800 0201 555. 
 

En je weet dat wij jou ook graag helpen, net zoals jij dat tot nu toe ook altijd hebt gedaan op het forum. 
 

Heel veel kracht en sterkte toegewenst, Cornelis 💚


Oh jee @cornelis48 
Wat een triest bericht Cornelis
Gecondoleerd van mij en de huistijgers.
Veel sterkte gewenst in deze trieste tijd.


Oh @cornelis48. Wat een ontzettend triest nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. 


Gecondoleerd, Cornelis! Heel veel sterkte met dit grote verlies😞.


Wat een slecht nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte @cornelis48 . 
 


Gecondoleerd @cornelis48.


Sterkte @cornelis48, gecondoleerd


Wat een triest bericht @cornelis48, heel veel sterkte gewenst!


Gecondoleerd @cornelis48 , veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.

 


Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst @cornelis48.


Wat een vreselijk bericht @cornelis48, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.


Wat een klote bericht om te horen Cornelis. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.