Skip to main content

Er zijn extra kosten gemaakt op nummer van mijn zoon. Alles voor Apple terwijl hij niks van Apple heeft 

Even bij Apple navragen @Carlaht , als je zoon een Apple-account heeft, meteen wachtwoord aanpassen.

 


Er zijn extra kosten gemaakt op nummer van mijn zoon. Alles voor Apple terwijl hij niks van Apple heeft 

Heeft hij een iphone? En je heb KPN Pay geactiveerd? Dan zijn het In App Betalingen zijn, de worden via AppleStore afgerekend end die worden weer via KPN rekening betaald.


Hij heeft helemaal niets van Apple. Dus ook geen account..


Hij heeft helemaal niets van Apple. Dus ook geen account..

Daarom schreef ik eerder, even bij Apple navragen @Carlaht 


Geen iPad of Applewatchâ€Ĥ? Geen vriendje of familielid die dat wel heeft en samen iets ingesteld en online besteld heeft? Je krijgt bij aankopen altijd een code, staat op de factuur, ik zou daarmee navraag doen bij Apple.


Het zal niet de eerste keer zijn dat er een verkeerde omschrijving op.de factuur wordt geplaatst en dat het toch kosten die via de Google Play Store in rekening gebracht worden.


Geen iPad of Applewatchâ€Ĥ? Geen vriendje of familielid die dat wel heeft en samen iets ingesteld en online besteld heeft? Je krijgt bij aankopen altijd een code, staat op de factuur, ik zou daarmee navraag doen bij Apple.

Heb je dit al gedaan, @Carlaht ? 


Reageer