Skip to main content

Ik wil even een melding maken van een medewerker van jullie ****. Hij heeft via prive gegevens contact met mij gezocht alle uitingen gedaan over prive info op sociaal media en mij bedreigd. Ik hoor van meer mensen om mij heen dat zij hetzelfde ervaren bij deze perverse man hebben. Ik zal hier dan ook aangifte van gaan doen. Vind dit echt onacceptabel gedrag. Ik verwacht dan ook dat jullie drastische stappen hierop zullen gaan nemen want dit kan echt niet door de beugel. Door deze man loop ik nu psychische schade op. Verwacht dan ook dat jullie deze medewerker per direct ontslag geven anders stel ik kpn verantwoordelijk voor de schade dat ik nu niet kan werken aangezien hij medewerker is van kpn en mijn gegevens bij jullie hiervoor misgebruikt heeft.

 

Admin: Medewerkersgegevens verwijderd

Hi @Forumgebruiker43145441232141 en welkom op het forum. 

Wat een heftige situatie en wat goed dat je dit meldt. Aangifte doen is sowieso een goede eerste stap en ik wil dit intern ook zeker aankaarten. 

Kun je in een privébericht omschrijven wat er gebeurd is? Dat mag ook kort en niet specifiek, ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om alles tot in detail uit te moeten leggen, dus als je me puur wat informatie geeft over wat er gespeeld heeft dan geef ik het intern door. 

Wil je daarnaast ook je forumprofiel aanvullen met je contactgegevens? Dan kan onze afdeling security nog contact met je opnemen, mochten ze nog toelichting willen of hier contact met je over willen.

Ik heb de naam van de medewerker uit je gebruikersnaam en de tekst verwijderd. Ook wanneer deze iets misdaan heeft is er een recht op privacy, ook op dit forum. Vandaar.

 


De enige juiste reactie. Lijkt me verstandig om dit via een PB af te handelen in verband met hoor en wederhoor zonder publieke schandpaal.

In ieder geval hopelijk een bevredigende oplossing.